Tamperes hammustas koer naisel sõrme otsast ja sõi ära

OHMYGOSSIP — Kesk-Soome politsei uurib juhtumit, kus koer hammustas naisel sõrme otsast ja sõi selle ära. Naine oli võtnud enda juurde hoiule oma sõbra koera. Pühapäeval läks ta teise sõbraga Tampere linna vahel jalutama, kaasas nii hoiul olev kui sõbra koer, vahendab Aamulehti.

Jalutuskäigul tuli vastu koeraomanik koos bullterjeriga. Omanik lasi bullterjeril teisi koeri nuusutada.

Nüüd juhtus midagi ja naise hoole all olev koer ning bullterjer hakkasid pärast nuusutamist purelema. Bullterjer hammustas oma vastast ning naine läks vahele. Bullterjer lõi hambad naisele kätte, hammustas naisel sõrme otsast ja sõi selle ära.

Naine pöördus pärast õnnetust haiglasse. Politsei uurib asja kui vigastuse tekitamist.

 

Loe kõiki OHMYGOSSIP´i uudiseid SIIT

Homme Soomes lennujaamad taas streigivad

OHMYGOSSIP — Reedel, 17. märtsil on Helsingi-Vantaa lennujaamas ja teistes Soome lennujaamades taas suur streik. Kavandatav streik on sama suur nagu eelmisel reedel, jätab ära ligi 100 Finnairi lendu ning mõjutab ligi 8000 reisijat. Streigi aeg on taas 15-19, mis on Finniari lendude jaoks päevas kõige tihedam aeg, kuna siis saabuvad Aasia lennud. Lisaks tuleb ära jätta need hommikused või päevased väljumised, mille tagasijõudmise aeg langeb streigi ajale.

Finnair palub reisijatelet vabandust.

Streik puudutab põhiliselt lennujaamade maismaateenuseid pakkuvat ettevõtet Airpro, vahendab Helsingin Sanomat. Toetusstreik toimub lisaks järgmistes ettevõtetes: HUB logistics Aviation, LSG Sky Chefs Finland, Aviator Finland, Swissport Finland, Finnair Helsinki Airport Customer Services, Finnair Cargo, AntiDeIcing ADI ja RTG Ground Handling. Koos toetusstreigiga osaleb streigis ligi kaks tuhat lennujaama töötajat.

Soome lennujaamu haldav Finavia teatas, et edasised streigipäevad on 22-24. märts kell 14-18.

 

Loe kõiki OHMYGOSSIP´i uudiseid SIIT

Helsingi-Tallinna tunnelit on lihtne ehitada – graniit ulatub Eestisse välja

OHMYGOSSIP — Helsingi-Tallinna tunneli planeerimine käib Soomes täie hooga. Tunnelit oleks ehitada lihtne ja see saaks valmis viie aastaga, kuna tugev graniidikiht ulatub mere põhjas Eestisse välja. Ehitajate jaoks tähendab ühtlane kaljumassiiv seda, et tegevust on lihtne planeerida. Tunnel on tehniliselt täiesti teostatav, märkis uurija Ossi Ikävalko ajalehes Helsingin Sanomat.

Mõtte tunnelist Helsingi ja Tallinna vahel käis esimesena välja Soome geotehnoloog Usko Anttikoski 1992. aastal Taanis toimunud geotehnoloogia konverentsil. Avalikkuse ette jõudis see mõni aasta hiljem. Esialgu ei peetud seda tõenäoliseks. Nüüd on aga olukord muutunud. Helsingi ja Tallinn on tunneli osas sõlminud koostööleppe. Eeluuring lubab kasvu kiirenemist mõlemal pool Soome lahte. Jätku-uuring valmib eeloleva aasta jooksul. Euroopa Liit toetab samuti tunneli tasuvuse uurimist. Helsingi piirkonna elanikest ligi pooled toetavad tunneli rajamist. Tunnel saab tõenäoliselt valmis 2030ndatel aastatel.

Puurimist ja kaevamist tunneli rajamiseks jätkub. Tunneli pikkus on ligi 80 km, millest suurem osa kulgeb Soome lahe all. Tunneleid peab kokku olema kolm: kaks kummaski suunas liikuvatele rongidele ning üks hoolduseks.

Selline asi pole tänapäeval võimatu. Inglis- ja Prantsusmaa vaheline Eurotunnel on raudteetunnel pikkusega 50 km, millest 38 km on vee all. Jaapani Seikani 54 km raudteetunnelist on 23 km mere all. Hiinlased planeerivad 120 km pikkust raudteetunnelit Bohai mere alla.

Soome lahe all on täies ulatuses graniit, mille vanus on 1,8 miljardit aastat. Graniit on kõva, aga soomlastel on selle puurimise kogemus. Päijänne järvest tuleb Helsingisse vesi mööda 120 km pikkust graniidi sisse puuritud tunnelit. Päijänne tunnel valmis kümne aastaga puurimise ja lõhkamise teel. Samasugune kalju on Helsingi ja Tallinna vahel. Graniit läheb Tallinna poole üha sügavamale maa sisse. Probleemid võivad tekkida tunneli teises otsas Tallinnas, kus graniidi peal on pehme liivakivi. Nimelt laseb liivakivi vett läbi, aga tunnelisse ei tohi vett valguda. Selles kihis asub ka eestlaste kaevuvesi ning tunneli ehitus ei tohi seda rikkuda.

Liivakivi vajab palju tihendamist ja toestamist, kuna kohati on see nii pehme, et võib labidaga kaevata. Ehitajad võivad selles liivakivis leida fossiile, sest see on saja miljoni aasta vanune merepõhi. Tallinnas ulatub maapinnani välja sinine savi, mis on juba päris pehme. Tunneli ehitus savi sisse on aga lihtne, sest see ei lase vett läbi. Peterburi metroos on sinise savi sisse ehitatud üle saja kilomeetri tunnelit.

Tunneli ehituse suurim väljakutse on liivaga täidetud süvendid või orud Soome lahe keskel ja Tallinna ligidal. Need on nagu allapoole suunatud tipuga mäed, mis on tekkinud pärast jääaega. Need orud ja süvendid on täidetud materjaliga, mis pole veel jõudnud kivistuda. Orgude all olevat graniiti tuleb hoolikalt uurida. Tunnel peab mõnes kohas laskuma kuni 200 meetri sügavusele, et neid orgusid vältida.

Ehitus kulgeb aeglaselt, kui tunnelit hakata tegema ainult otstest. Norra kiirete tunneliehitajate kogemust arvestades võiks aga asi valmis saada viie aastaga. See tähendab, et tunnelit tuleb ehitada korraga mitmes kohas: nii otstes kui ka keskele rajatud kahelt tehissaarelt mõlemas suunas. Tehissaared võiks rajada näiteks Helsingi ligidale Uppoluoto saarele ja Tallinna madalale. Kui puurimine edeneks kiirusega 10 meetrit päevas, siis saaks aastaga tehtud paarkümmend kilomeetrit tunnelit.

Sellised puurmasinad on aga väga kallid, üks maksab kümneid miljoneid eurosid. Praktikas võib tunneli ehitus tähendada tavapärast lõhkamist ja kaevamist. Tavapärasel meetodil valmiks tunnel 15 aastaga.

Ehitusfirma Swecon juht Juho Siipo ütles, et enne peaks välja selgitama, kuidas mõjutab ajaline viivitus tunneli maksumust. Puurmasinad on kallid, aga neid kasutades pole vaja tunnelist hiljem välja kaevata purustatud graniiti.

Tallinna tunnelit võib võrrelda ka Alpidesse rajatud 57 km pikkuse Gotthardi raudteetunneliga, mille ehitus kestis 17 aastat. Gotthardi tunneli ehitus maksis 11 miljardit eurot, Tallinna tunneli maksumuseks on arvestatud 9-13 miljardit. Võrdluseks, Olkiluoto uue tuumajaama maksumuseks kujuneb 8,5 miljardit eurot.

 

Loe kõiki OHMYGOSSIP´i uudiseid SIIT

Täna hakkan Ohmygossip.se lehte ehitama!

OHMYGOSSIP – Ärkasime nagu tavaliselt 6.30. Saatsin lapsed kooli, Marguse tööle ning siis jõin rahulikult kohvi ja lugesin hommikusi ajalehti. Uudis, mis mul Postimehe majandusküljelt silma jäi oli “Talumajapidamiste arv aina väheneb”. Viimase kolme aastaga on talupidajate arv 13% vähenenud, ehk 2500 majapidamist on oma uksed sulgenud või tegevuse ümber korraldanud.

Miks ma sellest kirjutan? Sest tegelikult ma tunnen südames, et peaks vastupidi olema – talupidajate arv peaks suurenema, maaelu peaks elavnema. Vähemalt mina tunnen, et kõigest võltsist, linnade (eriti suurlinnadega) kaasnevast kassikullasärast on nii kõrini, kõigest “pushitust” on nii kõrini. Otsin teadlikult lihtsamaid lahendusi, looduslikumaid valikuid, realistlikumaid lahendusi. See on tugevasti ka üks põhjus, miks Ohmygossip´is muudatusi teen – rohkem on vaja real life´i ja vähem ületöödeldud klantspilte. Peaaegu ükski staar ei näe päriselus sama välja nagu klantspiltidel, lisaks ei lähe enamasti kokku nende sõnad ja teod. Olen seda meelt, et inimesi tuleb tavaelu poole tagasi suunata, maad armastama ja liigsest tehnoloogiast loobuma suunata. Siis kaovad ka paljud tänapäeva haigused ja hädad. Inimesed ihkavad looduslähedust ja lihtsust aga vastu vaatab igalt poolt tehisintelligents!

Nüüd siin Ohmygossipis ka naturaalsemale joonele üle minnes pean tunnistama, et ega see lihtne pole. Ma olen hinges perfektsionist ning näiteks pildi uudise juurde tahaks panna täiusliku (stiilis korras tuba, disainitud lahendused, profi foto): Mul on raskusi “ebatäiusliku” pildi postitamisega. Mul on raskusi tõelise elu näitamisega. Aga ma teen algust, sest muidu mu teod räägivad mu sõnadele vastu. Elu on ilus ja tegelikult täiuslik just sellisel lihtsal naturaalsel ja vahetul kujul!

Leidsin arvutist paar aastate tagust pilti (arvan, et 2012). Estella Elisheva seal alles pisike. Avafotol minu vana kodukontor, alumisel on näha, mis juhtus siis, kui korra selja keerasin. Uudiste tegemine ja laste kasvatamine vahelduva hooga. Nüüd aga asun Ohmygossip.se lehte edasi ehitama/täiustama.

Muudatused OHMYGOSSIP´is!

OHMYGOSSIP – Ohmygossipit ootavad lähikuudel ees suured muutused – nimelt on mul plaan laialdaselt olemasolevat struktuuri ja strateegiat muuta. Esimene suurem muudatus saab olema see, et kogu lehekülg läheb rohkem blogikeskseks ning välisuudiste, refereeringute ja tõlkeuudiste osakaal väheneb. Ka seltskonnaelu uudiseid hakkab Ohmygossip pakkuma teise nurga alt – läbi blogijate silmade arvamuslugudena või siis eksklusiivintervjuudena. Ent üldplaanis on plaan vähendada üleüldist igapäevast uudiste mahtu ning suurendada eksklusiivset blogipostituste arvu.

Veebist blogiplatvormiks?
Jah ja ei. Ohmygossip jääb hetke plaani järgi kombosaidiks – selliseks, mille põhirõhk (ca 80%) saab olema minu isiklikel blogipostitustel ning lugejad saavad hoolikalt selekteeritud valiku ka rubriikidest, mis meil aastaid populaarsed on – Reisimine & Kultuur; Kodu & Lapsed; Tervis-Keha-Vaimsus; Ühiskond & Seltskonnauudised;  Ilu & Mood ning Suhterubriik. Lisaks pakub Ohmygossip platvormi ka mitmetele blogijatele ning nende põnevaid postitusi saate loomulikult jätkuvalt Ohmygossipist lugeda.

Uued blogijad
Blogijad, kes soobibad oma blogi üle tuua meie platvormile või alustada uue blogiga meie lehel saavad selleks soovi avaldada aadressil: helenareet@ohmygossip.nordenbladet.ee (eelistaksin kui meilite mulle eesti või inglise keeles). Blogida saab hetkel kolmes keeles – eesti keeles (Ohmygossip.ee); soome keeles (Ohmygossip.fi) ja inglise keeles (Ohmygossip.com) lehel. Peatselt ka rootsi keeles (Ohmygossip.se) veebilehel.

Ohmygossip.ee:
Eestikeelsed blogijad, kelle lehel on 50 000+ unikaalset lugejat kuus saavad liituda tasuta, väiksema lugejate arvuga blogidel on aastamaks  500.- eurot (eraisik), 1500.- eurot (äriühing).

Ohmygossip.fi:
Soomekeelsed blogijad, kelle lehel on 80 000+ unikaalset lugejat kuus saavad liituda tasuta, väiksema lugejate arvuga blogidel on aastamaks  800.- eurot (eraisik), 2400.- eurot (äriühing).

Ohmygossip.se:
Rootsikeelsed blogijad, kelle lehel on 100 000+ unikaalset lugejat kuus saavad liituda tasuta, väiksema lugejate arvuga blogidel on aastamaks  1000.- eurot (eraisik), 3000.- eurot (äriühing).

Ohmygossip.com:
Inglisekeelsed blogijad, kelle lehel on 100 000+ unikaalset lugejat kuus saavad liituda tasuta, väiksema lugejate arvuga blogidel on aastamaks  1000.- eurot (eraisik), 3000.- eurot (äriühing).

Kõik Ohmygossip´i blogijad saavad lisaks tasuta hostingule ja enda nimelisele Ohmygossip laiendiga domeeninimele:

1)  osa meie igapäevasest traffikust. Ohmygossip lehtedel on 80 000 – 140 000 unikaalset lugejat päevas ( kuni 4.2 Miljonit lugejat kuus). Kõik blogipostitused käivad kõigi lehtede esilehelt läbi. Näide: blogite eesti keeles, ent teie blogipostituse linki näeb lisaks Ohmygossip.ee lehele ka Ohmygossip.fi; Ohmygossip.se ja Ohmygossip.com lehel.

2)  jagada oma postitusi Ohmygossip´i mitme miljoni järgijaga sotsiaalmeedia platvormidel, vastavalt sellele, mis keeles nad blogivad:  Twitter: (Ohmygossip_ee; Ohmygossip_fi; @Ohmygossip_se; @Ohmygossip_USA). Facebook: (Ohmygossip Eesti; Ohmygossip Finland; Ohmygossip Sweden ja Ohmygossip.com).

3) Sponsoreeritud postituste tulu, mida ise müüte jääb 100% teile. 20% sponsoreeritud postituste tulust läheb Ohmygossip´ile, kui on müüdud otseselt meie poolt või läbi platvormi. Kuvareklaamiteenuste (header-sidebar-inside content) reklaamitulu hoiab täies mahus Ohmygossip.

Serveri kolimine
Märtsi lõpus ootab meid ees ka Ohmygossip´i serveri kolimine. Vahetame teenusepakkujat ning kolime oma lehed Zone.ee´st Veebimajutus.ee´sse. Loodame, et kolimine möödub “valutult” ning lehtede laadimisel/lugemisel ei teki häireid kolimise vältel. Otsus kolimiseks ei olnud see, et Zone oleks halb või pakuks ebakvaliteetset teenust vaid see, et kuna mul on üle 30 domeeni ja ligi 10 veebilehte, siis on neid väga mugav ühest kohast hallata. Mulle meeldib ka  Veebimajutuse poolt pakutav Iseteenindus konto ning nende kasuks rääkis ka soodne hind. Loodan, et ka veebi kiirus paraneb, kuigi viimane sõltub palju ka lehele tehtud SEO´st (mis on mul täiesti tegemata ning tuleks lähiajal ette võtta).

Lehe kujundus
Selle punktiga vaevan hetkel kõige enam pead – milliseks teha esileht?! Kui teil on häid ideid, kirjutage! Tahan uue koodi kirjutada ja esilehele täiesti uue ja värske välimuse anda! Kas valida lihtsam blogi-stiilis täispikad postitused ülevalt alla ketramisega ja ühe sidebar´iga versioon või teha mõni teistsugune magazine-stiilis esileht?

Muudatusi tuleb veel, ent nendest räägin lähemalt juba mõnes teises postituses!

 

Autoreis Rootsi – info, mida teadma pead!

OHMYGOSSIP — Rootsi on autoga seiklejale ideaalne sihtkoht, kuna seal on esiteks väga head ja turvalised teeolud. Alljärgnevas leiad palju olulist infot, mida võiksid enne teeleasumist kõrva taha panna, vahendab Rantapallo.

Piiriületus lennukiga või laevaga
Oma auto saab Rootsi toimetada laevaga, lisatasu eest muidugi. Laevad väljuvad Tallinnast ja Paldiskist. Kiiremini pääseb lennukiga ja koha pealt saab rentida sobiva auto.

Marsruut paika
Rootsi teed on väga heas seisus. Kiirteid on umbes kahe tuhande kilomeetri ja peateid lausa 80 000 km jagu. Rootslased on hoolsad autojuhid ja liiklus on sujuv. Mõnedel väiksematel teedel on muidugi veel arenguruumi ning nende puhul tasuks veidi aega varuda. Rootsi laialdane teedevõrk pakub maastikke näol palju silmailu – võib näha romantilisi väikeseid külakesi, suurlinnasid või imelisi mägesid. Lääne-Rootsis saab maitsta maailmakuulsaid mereande ja tutvuda Göteborgi Kesk-Euroopa atmosfääriga. Stockholmi saarestikel asuvad unikaalsed kalurikülad. Rootsi suurim saar Gotland pakub 800km pikkust rannajoont ning seal on võimalus veeta unustamatu suvepuhkus. Lummav Visby keskaegne keskus kuulub UNESCO maailmapärandite hulka. Lastega perede jaoks on Gotlandil olemas ka Pipi Pikksuka temaatika. Rootsist pääseb kergesti edasi reisima nii Norra, kui Taani.

Tangi juba varakult paak täis
Rootsi peateede ääres asuvad kohalikud toidupoed, restoranid, kaubanduskeskused. Bensiinijaamad asuvad enamasti põhimaanteede alguses. Teede ääres olevad bensiinijaamade sildid võivad juhatada mitme kilomeetri kaugusel olevasse külla. Selleks, et mõttetuid sõite vältida, tasub kindel olla, kas viidatud bensiinijaam asub peatee ääres või mitte. Põhja-Rootsis leidub bensiinijaamu vähe ja võib ka nii olla, et linnade vahelisel alal ei ole neid üldse. Seetõttu on mõistlik see info juba varakult välja selgitada. Tanklad on tavaliselt avatud hommikul kella 7-st, õhtul kella 21-ni. Eestist Rootsi saab varukanistriga kütet kaasa võtta maksimum 30 liitrit ja iga toodud liitri eest tuleb makse maksta.

Tee-, silla- ja ummikumaksud
Rootsis on ka teemaksud, aga tavaautod seda õnneks maksma ei pea. Teemaksu tuleb tasuda raskeveokitel, kes kaaluvad üle 12 tonni. Tavalised sõiduautod peavad küll maksma mõndasid üksikuid sillamakse, mis on reguleeritud Rootsi valitsuse otsusega. Sillamaksu tuleb tasuda Motala´s, Sundsvall´is ja Skuru´s. Kui plaanis on Rootsist Taani minna, siis ka kahe riigi vahelisel Juutinrauman sillal tuleb alla kuuemeetrisel autol tasuda 47€ ja üle kuuemeetrisel autol 94€. Mootorratta eest tuleb tasuda 25€. Norra ja Rootsi vahelisel alal oleva Svinesund silla ületamise eest tuleb maksta paar eurot – seda küsitakse kõikidelt sõiduauto juhtidelt. Stockholmis ja Göteborgis tuleb maksta esmaspäevast reedeni, kella 06:30-18:30 vahelisel ajal ummikumaksu. Lisaks tuleb maksta kesklinna sõitmise eest. Õnneks ei küsita ummikumaksu välismaa registrinumbriga autodelt, küll aga tasub rendiauto puhul enne veenduda, kas rendihind juba sisaldab teemakse või mitte.

Liiklusreeglid ja kiiruspiirangud
Rootsis on parempoolne liiklus ning kiiruspiirang on kas 90km/h või 110km/h. Väljaspool linnapiirkonda on standard piir 70km/h, aga see sõltub teeoludest ja turvalisusest. Linnades sees on kiirusepiirang kas 50km/h või 30km/h. Koos haagissuvilaga on maksimaalne kiirusepiirang 80km/h. Talverehvide kohustus algab kõikidele autojuhtidele 1.detsembrist-31.märtsini, kui teedel on talvised tingimused. Talvisel ajal peab autos olema jäätumisvastane klaasipesuvedelik ja väike lumelabidas. Rootsi teedel tasub meeles pidada, et iga autos viibiv reisija on kohustatud kinnitama turvavöö ja autotulede kasutamine on kohustuslik. Rootsi alkoholisisalduse piirmäär on 0,2 promilli.

Avafoto: Helena-Reet Ennet/OHMYGOSSIP

 

Kui ülekäigurada oleks asfaldil 3D-na, kas see tõmbaks rohkem autojuhtide tähelepanu?

0

OHMYGOSSIP — Indias on liiklusohutus liikunud tasemele, mis äratab kogu maailmas tähelepanu. Loodetavasti toob uus meetod positiivseid tulemusi, vahendab BoredPanda.

Ülekäiguraja juures tuleb alati hoogu maha võtta, et panna tähele, mis toimub ümberringi. Hoolikas jalakäija või jalgrattur jälgib alati, et ei astuks teele. Kui auto läheneb oodatust kiiremini, siis sõidukijuht peaks samuti olema hoolikam ja mitte tormama. Õige kiirusega sõitmine ja valvas pilk hoiab ära mitmeid õnnetusi.

Indias soovitakse liiklusohutuse kaitset kõrgemale tasemele tõsta. Kasutusele on võetud 3D mustris ülekäigurada, mis jätab mulje, justkui rada hõljub õhus. Alljärgnevalt toome teieni fotod, mis tõesti tõmbavad pilke ja äratavad rohkem tähelepanu!

 

Foto: BoredPanda

 

Save

Hämmastav veealune kujudemuuseum Lanzarote saarel

OHMYGOSSIP — Briti kunstnik Jason deCaires Taylor on Hispaania Lanzarote saare juurde ehitanud 15 meetrisesse sügavusse kujude pargi. Tegemist on Euroopa esimese veealuse modernse kunstiga.

Uus trend ilumaailmas – multi-masking!

0

OHMYGOSSIP — Instagramis kogub populaarsust märksõna multi-masking, mis on järjekordne esmapilgul hullumeelsena tunduv trend Kardashianide iluvaramust, kuid millega on kaasa läinud miljonid üle maailma.

SUGAR BABY Nina Peterson – Naine kes teenib £700,000 ning soovitab ametit tütardelegi!

OHMYGOSSIP – Nina Peterson on Ameerikas Floridas elav kahe lapse ema, kes jättis oma mitmed poole kohaga tööotsad, et hakata 100% sugar baby´ks. Nii nimetab ta prostitutsiooni viisakama nimega. Naine teenib ulmelisi summasid sellega, et on edukatele meestele nutikaks kaaslaseks. Nina Petersoni sõnul eeldab tema amet rikaste ärimeeste soovide ette aimamist ja täitmist. Vastutasuks ootavad teda kallid kingitused, tasuta iluoperatsioonid ja suurtes kogustes sularaha.

183 sentimeetri pikkune naine on kulutanud üle 100 000 dollari sponsorite raha iluoperatsioonidele, näiteks on suurendanud oma rindu, mistõttu on tal varasema 34 D-rinnakorvi asemel nüüd 34H. “Olen kolm korda nina kohendanud, neli korda rindu suurendanud ja teen regulaarselt mikrolihvimist,” ütleb naine ning lisab, et iseenesest mõistetavalt operatsioonide kulud on kandnud mehed.

Nina on “kerge elu” hullusesse põiminud ka oma lapsed ning kinnitab, et toetaks tütreid taolise elutee valikul, vahendab Mirror. Naise 12-aastane tütar Ymahni ja 9-aastane Juliana on õnnelikud, et saavad ühiselt käia eksootilistel puhkustel ja neil pole puudust kallitest kingitustest. “Mu ema on naine, kes käib kohtamas vanemate ja rahakate meestega, kes teda hellitavad,” kiidab ka Nina 9-aastane tütar. “Ma tahaksin ka sellist meest, kui olen vanem. Siis ma ei peaks millegi pärast muretsema,” lisab laps.

Ka Nina ise kiidab oma elustiilivalikut: “Sugar baby elustiil on andnud mulle palju võimalusi. Ma olen terve maailma läbi reisinud ning samal ajal teeninud palju raha ning veetnud aega hämmastavalt toredate härrasmeestega. Kõige hinnalisem kink, mis mulle on tehtud, on 200000 dollarit maksnud Maserati Quattro. Samuti maja milles elan peetakse üleval sugar daddy´de poolt.”

Nina paljastas lehele, et lapsena oli ta ” kole nohik” ent peagi läks ta oma iidoli Jessica Rabbit´i jälgedes äärmusliku kosmeetilise kirurgia teed. Hoolimata sellest, et taolised suhted puudutavad ka seksi, peab Nina oma elustiili prostitutsioonist täeisti erinevaks. Nina kinnitab: “Astun sugar baby´na suhtesse enamasti vaid rahvusvaheliste ärimeestega ning alati ühe inimesega korraga. Meestele meeldib mind hellitada, minu peale raha kulutada ning mulle kalleid kinke teha. Praegune sponsor annab mulle iga kuu 10000 dollarit ning lennutas mu jõulude ajal Kariibidele.

Nina sõnul pole tema töö aga sugugi lihtne, sest ta peab ohverdama enda elu. “Kui mu “toetaja” midagi soovib, siis pean seda talle ka andma. Ajal mil mees on ärireisil korraldan nende asju, vaatan kodu üle jne. Olen neile põhimõtteliselt personaalne assistent,” selgitab Nina.

Nina sõnul ei ole tema huvi vanemate ja rahakate meeste vastu seotud ainult finantshuviga. “Nad on tõelised härad ja teavad, kuidas naist kohelda. Haritud, intelligentsed. Mu rahakas issike teab, kuidas naist õnnelikuks teha,” naudib Nina oma elu ning lisab, et plaanib tulevikus sugar baby´sid välja õpetama hakata. “Noorus pole igavene ja tahan oma tuleviku iga pidi kindlustada.” Vihkajatele saadab Nina aga sõnumi: “Ainuüksi seetõttu, et kellelgi on hiigelrinnad ning et ta on kaunis kõndiv ja rääkiv nukk jumalanna, ei tohiks teda hukka mõista.”

Save

Uus trend matkajate seas: Ööbimine kalju küljes rippudes! + VIDEOD!

OHMYGOSSIP — Inimesed ei otsi puhkusreisilt ammu enam pelgalt päikest ning palme. Üha enam soovitakse kogeda midagi ekstreemset ning  meeldejäävat. Üks võimalus selleks on ööbimine kalju serval, mis on muutunud seiklusjanuliste matkajate hulgas väga populaarseks.

Kalju külge kinnitatud võrkkiiges või telgis magamine on muutunud kogemuseks, mida soovitakse aina enam läbi teha. Kalju küljes ööbimist pakkuvad hotellid ja matkafirmad on jõudnud omapärasesse olukorda, kus soovijatel tuleb oodata lausa kuid, et ekstreemsust kogeda. Inglismaa üks populaarseim seikluseid pakkuv hotell on Gaia Adventures´s Cliffhanging Hotel. Hotell pakub muuhulgas ööbimisvõimalust ka Põhja-Wales´is asuval kaljul. Hoolimata sellest, et üks öö kaljul ööbimist maksab juba 618€, on hotellil kõik ajad täis broneeritud. Kliente jagub lausa aastajagu ettegi.

Hotelli ettevõtjad on sellisest populaarsusest üllatunud ning teevad kõik, et laiendada tegevust nõudluse rahuldamiseks. Gaia Adventures´s Cliffhanging hotelli esindaja Sam Farsworth nimetab kaljul ööbimist unustamatuks kogemuseks ning ei pea seda imeks, et aina enam soovitakse ööd veeta tähtede all.

Avafoto: YouTube

EKSTREEMSED FOTOD! Rootslannast inimbarbie Pixee Fox unistab, et tema vöökoht saavutaks 35cm ümbermõõdu

0

OHMYGOSSIP — Rootslanna Pixee Fox on iluoperatsioonidele kulutanud juba üle 100 000 euro. Ameerikas elav Rootsi juurtega modell on oma keha muundamisega astunud ekstreemseid samme., vahendab Barcroft News.

Kas tead, miks lennukiaknad on ümarad, mitte neljakandilised?

OHMYGOSSIP — Kas oled kunagi jäänud mõttesse, miks lennuki aknad on ümara kujuga? Kas teadsid, et need olid kunagi tegelikult nelinurksed? Good Housekeeping veebileht ja Wikipedia teeb meile asja selgeks, miks akna kuju muutus.

Lennukid mõeldi välja aastal 1903 ning lennukiaknad olid algselt nelinurksed nagu majadelgi. Lennukiga lendamine muutus aktiivsemaks 1950-ndatel.

Inglismaa lennuk De Havilland DH 106 Comet läks ajalukku, kui esimene liinilendudele pandud reaktiivlennuk. Antud lennuk võimaldas teisest lennukitest lennata kõrgemal ja kiiremini. De Havilland Comet on ka üks ebaõnnestunumaid lennukitüüpe lennunduse ajaloos. Alguses eeskujulikke tulemusi näidanud lennukid hakkasid lendudel järjest kaduma. Comet lendas enamasti kontinentidevahelistel liinidel ja õnnetused juhtusid seetõttu enamasti just ookeani kohal. Tol ajal jäid õnnetuste põhjused ebaselgeks. Mitmete õnnetuste tagajärjel De Havilland Comet lennud peatati, kuid katastroofi põhjusi leidmata taastati jälle, kuni lõpuks seitsmenda järjestikuse õnnetuse järel lõpetati nende lennud jäädavalt.

Õnnetuste põhjused selgusid aga jupp aega hiljem. Nõrgaks kohaks osutusid aknanurgad. Tugev õhurõhumuutus pani aknaklaasid proovile ning need purunesid. Nurgeliste akende tõttu ei jagunenud õhurõhk võrdselt ning katastroof oligi käes. Ümmargused aknad peavad õhurõhust tekkinud erinevustele paremini vastu.

Avafoto (PantherMedia/Leung Cho Pan/Scanpix)

 

Euroopa Liit astus sammu lähemale ühise sõjaväe loomisele

OHMYGOSSIP — Esmaspäeval, 6. märtsil toimunud Euroopa Liidu riikide välis- ja kaitseministrite kohtumisel astuti samm lähemale ühise sõjaväe loomisele, kui otsustati ühiselt planeerida ja viia läbi sõjalisi operatsioone ning luua toetuseks tsiviil-sõjaline üksus.

Euroopa Liidu välisasjade ja julgeolekupoliitika volinik Federica Mogherini ütles tegevust kommenteerides, et asjaga olid päri kõigi 28 liikmesriigi esindajad. See on suur saavutus, sest veel pool aastat tagasi poleks keegi midagi säärast osanud ette kujutada. Asi sai võimalikuks, kuna julgeoleku küsimus on kujunenud Euroopa otsustajate ja kodanike jaoks prioriteediks.

Ühine sõjaline planeerimiskeskus on kavas käivitada juba paari nädala jooksul ja selles hakkab tööle 30 inimest.

Ühise sõjalise tegevuse toetuseks luuakse kaitsefond, mille loomisel on abiks majandusasjade volinik Jyrki Katainen.

Loe kõiki OHMYGOSSIP´i uudiseid SIIT

Eesti “Selgeltnägijate tuleproov” otsib uusi osalejaid

OHMYGOSSIP – Eesti “Selgeltnägijate tuleproov” otsib uusi osalejaid. Kui tunned, et oled sensitiivne, siis loe läbi saate tootjate poolt postitatud  kuulutus ning kandideeri saatesse!

NÕIAJAHT! Kutsume “Eesti selgeltnägijate tuleproovi” osalema inimesi, kel on erilised võimed. Muide, igaüks meist on eriline! Kui Sul on mõnikord tunne, et oled väga sensitiivne, suhtled inglitega, näed aurat või tajud, mida keegi tunneb või mõtleb, näed ettekuulutusi oma unedes või tabad end mõtlemas mõnele inimesele, kes Sulle samal hetkel helistab või on Sul hoopis oskus kätega ravida või mingil muul moel inimestele abiks olla, siis oled just Sina see, keda otsime!

Lisaks on oodatud lood seletamatutest ja müstilistest juhtumitest, millele tavalisel moel pole suudetud vastust leida. Tule pane proovile oma erakordsed võimed või tule räägi oma salapärane lugu ehk oskavad selgeltnägijad sellele lahenduse leida!

Sarjas osalemine on suurepärane võimalus kõigile, kes on kogenud, et nad näevad ja tunnetavad teistest rohkem; kel on eriline intuitsioon või kes lihtsalt soovivad kinnitust, et neis on peidus tõeline selgeltnägija.

 

 

65-aastane Suzy Monty tegeleb jätkuvalt modellina: Mulle ei ole tehtud ühtegi ilulõikust

0

OHMYGOSSIP — Kui ei teaks, siis ei oskaks kohe sellele tullagi, et see kaunis naine on 65-aastane. Glamuuri- ja bikiinimodellina tegutsev inglanna Suzy Monty naljatab Daily Mail´ile, et tegu on “vana naisega, kellel on noore naise keha”.

Lapsest saati modellindusega tegelenud Suzy Monty karjäär pidurdus kolmekümnesena, kui ta haigestus raskelt. Ta tuli kaamerate ette tagasi viiekümnesena ja on sellest alates tänaseni modellindusega jätkanud kuigi on ametlikult pensionär.

Suzy suurim eeskuju on Helen Mirren, tänu kellele ta saigi uuesti modellindusega tegelemiseks tuhina sisse. Suzy nägi nimelt 5 aastat vanema Helen´i bikiinifotosid.
“Igatsesin modellitööd, aga ma isegi ei plaaninud sellega uuesti tegelema hakata, kuni nägin Helenit rannas. Olin 57-aastane ja mul oli sama hea keha nagu temalgi.”

Algus oli siiski raske. Modelliagentuur ei soovinud Suzy´t oma listi võtta, kuna ta ei näinud oma vanuse kohta piisavalt “vanaemalik” välja. “Nad ei saanud asjale pihta – naine, kes näeb eakana nii hea välja. Õnneks teine modelliagentuur nägi potensiaali.”

Suzy soovib öelda, et vanus on vaid peas kinni. “Käitu selle järgi, mis tundub su jaoks hea. Ära iial mõtle, et oled liiga vana, et oma unistusi täide viia.” Hästi säilinud naine vannub, et kõik temas on loomulik. “Ma ei käi ilusalongides, ega värvi juukseid. Minule ei ole tehtud ühtegi ilulõikust,” ütleb naine. “Teen endale ise maniküüri ja pediküüri. Olen ikkagi pensionär ja mul tuleb raha kokku hoida!”

Suzy on üle 40 aasta õnnelikus abielus 71-aastase John´iga, aga saab väidetavalt tähelepanu lausa 20-aastastelt noormeestelt. “Tüdrukud paluvad fotosid vanaisadele ja paarikümne aastased mehed nimetavad mind ilusaks. Neile meeldib, et olen küps naine noore naise kehas.”

Fotosid Suzy Monty´st vaadake SIIT

 

 

 

Save

Save

Save

Staarid pajatavad oma söömishäiretest

Parim viis ideaalse kaalu saavutamiseks on teatavasti tervislik toitumine ja sportlik eluviis. Sellest aga alati ei piisa kui eesmärgiks on võimalikult kiiresti suuruseni “size zero” jõuda. Appi tulevad hirmuäratavad dieedid ja tabletid, mis lõpuks kuni kokkuvarisemiseni võivad viia. Staaride söömishäiretest kirjutab ajakiri Hänt Bild.

Hea uudis! Maailma terviseorganisatsiooni õhupuhtuse uuringus Eesti, Soome ja Rootsi esikümnes!

OHMYGOSSIP – Maailma terviseorganisatsioon (WHO) teatas hiljuti, et saastatud õhk on ülemaailmse tervishoiu kontekstis märksa suurem risk kui HIV või ebola. Sellest lähtuvalt on maailma puhtaima õhuga pealinnade tabeli esikümnest Tallinna leidimine igati tore.

Õhusaaste mõõtmisel võetakse arvesse kaht tüüpi osakesi. PM10 tähendab osakesi, mille läbimõõt on 10 mikromeetrit (?m) või vähem ja PM2,5 neid, mille läbimõõt on 2,5 mikromeetrit või vähem. Mõlemat tüüpi saastet mõõdetakse kuupmeetri alusel. PM2,5 kontekstis on pealinnade arvestuses kõige kehvema kvaliteediga õhk Saudi Araabia pealinnas Ar-Riy?dis, olukord on väga sant ka India pealinnas Delhis ja Katari pealinnas Dohas.

Õhupuhtuse tabeli esikümme on aga järgmine:
1. Stockholm, Rootsi
2. Wellington, Uus-Meremaa
3. Canberra, Austraalia
4. Ottawa, Kanada
5. Edinburgh, Šotimaa (Suurbritannia)
6. Montevideo, Uruguay
7. Tallinn, Eesti
8. Helsingi, Soome
9. Monaco, Monaco
10. Madrid, Hispaania

Avafoto: OHMYGOSSIP

Eesti “Kuldne Plaat 2017” edukaimad artistid ja heliloojad on selgunud

OHMYGOSSIP – Täna, 6. märtsil toimus Kadrioru kunstimuusuemis pidulik auhinnatseremoonia Kuldne Plaat 2017. Kuldsed Plaadid anti üle aasta edukaimatele artistidele ja loojatele. Kokku anti kätte üle üheteistkümnes põhikategoorias: Aasta naisartist, Aasta meesartist, Aasta autor, Aasta album, Aasta plaadifirma, Aasta raadiohitt, Aasta uustulnuk, Aasta esitaja, Aasta ansambel, Aasta autor internetis ja Panus Eesti muusikasse. Lisaks anti üle ka eriauhinnad.

AASTA UUSTULNUK PATUNE POOL
AASTA PLAADIFIRMA JJ MUSIC
AASTA ESITAJA SVEN LÕHMUS
AASTA AUTOR SVEN LÕHMUS
AASTA AUTOR INTERNETIS STIG RÄSTA
AASTA NAISARTIST MAARJA NUUT
AASTA MEESARTIST JAAK JOALA
AASTA ANSAMBEL PATUNE POOL
AASTA ALBUM “SUVEÖÖ” JAAK JOALA
PANUS EESTI MUUSIKASSE ULTIMA THULE

Vinyl Plant eriauhind Aasta bluusialbum Andres Roots “Roots Music” LP
MyHits eriauhind Aasta parim popartist NOËP
Apollo eriauhind APOLLO EDUKAIM ARTIST KARL-ERIK TAUKAR
Lasering eriauhind “Rõõm südamesse” Sven Grünberg
Soundalyzer eriauhind Flashback Kalle Sepp

Loe uudist ka soome keeles!