Ohmygossip.ee / Ohmygossip Couture / OHMYGOSSIP Teen / Intervjuud / Seltskonnauudised / Suhted & Seks / Üritused / Blogid / Mitmesugust / Ilu & Mood / Film & TV / Gourmet
NordenBladet.ee / Ühiskond, Poliitika ja Äri / Reisimine & Kultuur / Kodu & Lapsed / Tervis, Keha & Vaimsus / Helena-Reeda Blogi / Eesti uudised / Soome uudised / Päevauudised

5 ELUTÄHTSAT näpunäidet meele tervendamiseks, et õnnelikumat elu elada

5 ELUTÄHTSAT näpunäidet meele tervendamiseks, et õnnelikumat elu elada

OHMYGOSSIP — Selles artiklis jagame teile 5 olulist näpunäidet, mis aitavad teil meelt tervendada ja muudavad mõttemaailma püsivalt selliseks et oleksite alati õnnelik ning rahulolev, kirjutab I Heart Intelligence.

1. Ole omaenda vaatleja
Selle asemelt, et igale oma mõttele reageerida, vaatle neid igasuguse eelarvamuseta. Nii pea, kui mõni halb või hea mõte tuleb, ütle “see on huvitav, et ma praegu just sellele mõtlesin.”

Vaatlejana, kel pole oma mõtete osas ühtegi eelarvamust, püsid rahulikuna, kuna puudub igasugune reageering. Ära püüa laineid tuvastada – selle asemel ole liikumatu ookean.

2. Treeni oma aju positiivseid mõtteid mõtlema
Oled tunduvalt rõõmsam inimene, kui treenid oma aju positiivselt mõtlema. Oled kindlasti märganud, et osad inimesed tunnevad end halvasti, kui neid kritiseeritakse? Samas teisi ei kõiguta see sugugi.

Paljud inimesed ei tea seda, et kriitikale reageerimine on lihtsalt harjumus. Osadel inimestel on harjumuseks kriitikat isiklikult võtta, mistõttu tunnevad end pärast armetuna. Teiste inimeste harjumused on teistsugused, mistõttu jäävad kriitika suhtes ükskõikseks ja on seeläbi õnnelikumad.

3. Leia elus oma eesmärk
Sa vajad eesmärki ja see on hästi elatud elu jaoks kriitilise tähtsusega. Kui sul on kindel siht ja eesmärk, keskendud asjadele, mis päriselt olulised ja lõikad ära ebavajaliku sagina. See muudab sind palju õnnelikumaks ja stressi on tunduvalt vähem.

Kuna see, millele pikemaajaliselt oma elus keskendud, muutub sinu reaalsuseks, on ülioluline paika panna oma eesmärgid, mida soovid täita ja suunata oma vaimne energia just soovitu poole.

4. Usalda enda sisetunnet
Kui su sees on kahtlusi või tunned end ebamugavalt, ära proovi selle vastu võidelda, sest see on normaalne. Millal iganes proovid oma elus teha midagi uut, võib su mõistus tulla vahele igasuguste ettekäänete ja põhjustega, et kahtluseid tekitada. Sellistel juhtudel ei anna liigne ratsionaliseerimine sulle otsitud vastuseid.

Kõik vastused on sinu sees olemas, lihtsalt usalda ennast!

5. Mõista, mis vahe on kõrgeima mina ja ego vahel
Ego on sinu sügavam loomne olemus, mille mantra on ellujäämine ja hirm. Ego hääl on vali ja see ei jää märkamata.

Kõrgeim mina on seevastu loov teadvus, tarkus ja intuitsioon. See räägib sosinal ja selleks on vaja enda suhtes tähelepanelik olla. Kuula alati oma kõrgeimat mina (ja mine egost mööda). See omakorda muudab teie meele tervemaks ja õnnelikumaks.

Reageeri vähem, kuid pööra rohkem tähelepanu.

Avafoto: Pexels/Wesley Carvalho

Loe lisaks:
Lahkumineku eest 10 tonni – naine ei vastanud mehe vanemate maitsele

ÕNNELIKUD paarid on nendes KUUES oskuses eriti tugevad – kas ka sina?

2 NAIST jagavad kogemusi, kuidas neil õnnestus toksilisest suhtest pääseda



Reklaam:
error:
Copyright © NordenBladet 2008-2019 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service & Link Directory



blog.tr.ee