Uus aasta, uus look. Lacoste alustab 2011. aastat uue kampaaniakontseptsiooniga. Brändi senine 10 hooaega kasutusel olnud Un Peu d’Air Sur Terre kampaania, milles modelle on pildistatud erinevates poosides õhus, asendub Unconventional Chic kampaaniaga.
Kampaania modellid, kelle hulka kuuluvad Liya Kebede ja Anja Rubik, kannavad pidulike kleitide peal Lacoste’i kuulsaid valgeid polosärke. Kampaania pildistasid Mert Alas ja Marcus Piggott, kellele see on esimene koostöö Lacoste’iga.
“Tundsime peale viit aastat, et aeg on muutuseks küps,” ütleb Lacoste’i CEO Christophe Chenut. “Varasemad reklaamid olid tootekesksed ning me tundsime, et vajame kampaaniat, mis esindaks brändi tervikuna. Me näitame, et šikk saab olla ka teistmoodi, mitte ainult siis, kui riietud peo või kontori jaoks.”