Luksusjalatsibrändi Jimmy Choo kuulsad juveelidega kingad saavad kingakompanii 15. sünnipäeva puhul uue ilme. Crystal Anniversary kollektsiooni reklaamikampaania pildistab kuulus fotograaf ja maalikunstnik Marilyn Minter, vahendab ajakiri Mood.
“Tähistamaks meie 15. aastapäeva, tahtsin ma luua kaasaegset glamuuri, mis on vastavuses Jimmy Choo stiili ja imagoga,” ütleb Jimmy Choo looja ja loominguline juht Tamara Mellon.
“Mind inspireerisid vanaaegsed ehted, mis lisavad Jimmy Choo ikoonilistele disainidele sära ja helendavaid detaile. Olen Marilyni tööde kasuaaegne austaja ja tean, et ta suudab mu visiooni sisu tabada.”
Hiljaaegu läks liikvele kuuldus, et Jimmy Choo aktsionärid kavatsevad firma, mille väärtust hinnatakse 800 miljonile dollarile, maha müüa. Tamara otsustas seepeale, et ta jätkab siiski kompanii presidendina, sest “firmal on veel kasvuruumi küllaga”.
“Me kaalume kõiki võimalusi, mida meile pakutakse. Raske on öelda, millise neist me valime, kui me pole neid kõiki veel uurinud,” ütles ta.