Maailma suurim moe- ja trendiportaal WGSN tõi parimate sügis-talviste moekampaaniate seas taas esile ka Ivo Nikkolo. Ivo Nikkolo on ainus Eesti päritolu bränd, mida kõrvutatakse maailma tipp-brändidega nagu Emporio Armani, Escada, Gucci, Gianfranco Ferré, Givenchy, Hugo Boss, Jean Paul Gaultier jt., vahendab ajakiri Mood.

„WGSNi kasutajaskonnaks on kogu maailma moetööstus. See, et oleme seal esindatud koos maailma võimsaimate moemajadega, näitab nii Ivo Nikkolo kaubamärgi tugevust kui ka selle taga olevate inimeste originaalsust. Ivo Nikkolo on ainus Eesti päritolu kaubamärk, mida WGSN juba mitmendat hooaega reklaami poolelt eeskujuks seab,“ ütles kaubamärgi turundusjuht Mervi Lill.

Ivo Nikkolo sügis-talvise kampaania modelliks on Eesti päritolu tippmodell Maša Voronina, kelle kõrval teeb modellina kaasa Siberi husky Sviidi. Kampaania fotograaf on Madis Palm, loovjuht Aet Alev, stilistid Ivo Nikkolo disainer Xenia Joost ning Kenneth Bärlin.

Ivo Nikkolo on disainerbränd, mida iseloomustab unikaalne käekiri, lihtsad siluetid ja neutraalsed värvid. Kaubamärgi käekirja kujundavad tunnustatud Eesti disainerid Ivo Nikkolo, Eve Hanson ja Xenia Joost.