OHMYGOSSIP – USA ajakirjas Journal of Consumer Psychology avaldatud uuringust tuleb välja, et mehe tarkusest sõltub auto ostu puhul samapalju kui tema tuludest, isegi rohkem kui vanusest või pere suurusest, vahendab Tekniikan Maailma. Ka Soomes läbiviidud uuring näitab, et mehe tarkuse ja auto valiku vahel on kindel seos: mida targem mees, seda säästlikuma auto ta valib.
Uuringus võeti aluseks Helsingi piirkonnas aastatel 2008-2011 tehtud 140 000 autoostu. Mehe tarkuse puhul arvestati sõjaväe teste, kust olid eemaldatud isikuandmed.
Uuringust tuli välja, et kõrgema intelligentsiga mehed soetasid säästlikumaid autosid. Vahe oli eri võimakusega meeste vahel tehtud otsustes 3 protsenti.
Varem samas ajakirjas avaldatud uuringust selgus, et mida targem on tarbija, seda tõenäolisemalt ostab ta auto mitme peale. Ühiskasutuses autode puhul oli aga vahe eri võimekuste puhul palju suurem – tervelt viis korda.
Avafoto: Pexels