MTÜ Teenindajate Teeninduskoda koostöös Klienditeeninduskeskusega korraldasid konkursi „Teeninduse Teemant ilumaailmas“.

Konkurss “Teeninduse Teemant” käivitati eesmärgiga tunnustada ja avalikustada neid ilusalonge, kes lisaks erialastele oskustele pakuvad oma klientidele tõeliselt esmaklassilist teenindust.

Tiitel “Teeninduse Teemant” läks salongile “Intersalon“, kirjutab ajakiri iluGuru. Võidupunktid tulid eelkõige laitmatu saaliteeninduse eest. Väikesed teemandid said “Savannah” ja “Hairexpress“.

Konkursi projektijuhi Kirti Torni sõnul on tegemist tõeliste ilumaailma tippudega, kellele on oluline just klient ja kes soovivad, et nende salongid oleksid pideva arengu kursil. Kirti Torn loodab, et see, mida väärtustavad võitnud salongide omanikud muutuks tähtsaks  ka nende iluteenindajate hulgas, kes hetkel veel teenindust ja klienti väärtustada ei oska. Ning kindlasti peaksid nad selleni jõudma enne kui kliendid oma valikuid muudavad.

Kes hindasid?
Hindajateks olid testkliendid (tavalised inimesed rahva seast), kes oma külastuse järel andsid hinnangu saadud teenindusele. Hindamine toimus aga kindlate kriteeriumite alusel numbriliselt ning saadud hindamistulemused liideti iga salongi kohta eraldi kokku.

Mida hinnati?
a) internetiteenidus
b) telefoniteenindus
c) salongiteenindus
d) visuaalne teenindus