OHMYGOSSIP — NASA leidis Päikese pinnalt hiiglasliku musta augu, mis ei saa head tõotada. Auk katab Päikese ülaosa ning Inglismaa Express lehes maalitakse pealkirjaks juba hukatust.

Teadlaste sõnul ei ole tegemist siiski Päikese lagunemisega, veel enam maailma lõpuga. Auk on Päikese pinnal olev ala, mille tihedus on madal ja temperatuur tunduvalt madalam, kui mujal Päikese pinnal. Allolevas videos on ultraviolettkiirgusele vastuvõtliku seadme abil kuvatud nähtus, mille abil näebki temperatuurivahesid. Tavavalguse käes temperatuurivahet ei märka. 17. ja 18. mail tehtud fotodel katab auk 10% Päikese pinnast ja selline nähe paneb muretsema. NASA teadlased siiski väidavad, et ohtu ei ole. Musta augu tekkimist nad aga seletada ei oska. Arvatavasti on musta augu ulatuses osakesed lennelnud Päikesest eemale, aga Maale need osakesed ohtu ei kujuta… praegu.

Avafoto: Youtube

Loe lisaks:
USA kosmoseagentuur NASA: Väljaspool Päikesesüsteemi avastati veel 1284 uut planeeti
OHMYGOSSIP – Ameerika kosmoseagentuur NASA teatas 1284 uue planeedi avastamisest väljaspool meie Päikesesüsteemi, kahekordistades seni kosmoseteleskoobiga Kepler avastatud eksoplaneetide arvu.

Päikese poolused vahetavad peagi kohad