Majandus liigub endiselt langusfaasi, ning sunnib ettevõtteid oma äriplaane ja strateegiaid ümber vaatama ning kulusid vähendama. Rendipindadest loobutakse, töötajad koontatakse või vähendatakse nende palka, see aga omakorda viib ettevõtte toote/teenuse kvaliteedi alla.
Töötajal, kelle palka on vähendatud, kaob motivatsioon oma tööd teha. Koondamise puhul jäävad aga koondatu tööülesnaded mõne teise töötaja kanda, kes seda nii hästi ei oska või teeb seda oma põhitöö kõrvalt ja seega poolikult ning kiirustades.
Kõikvõimalike teenusepakkujaid on turul palju, kui klient satub ebameeldiva, teadmatu ja aeglase teenindaja otsa, siis ta valib uue teenusepakkuja. Seega tuleb hoolimata raskest ajast endiselt rõhku panna teeninduse kvaliteedile, et säilitada olemasolevaid kliente ning võita uusi.
Ideaalseks lahenduseks on virtuaalkontor – vähendamaks väikeettevõtte kulusid ning säilitamaks ettevõtte klinediteeninduse kvaliteeti. Virtuaalkontor sisaldab endas äriaadressi, telefoni- ja, faksinumbrit ning sekretäriteenuseid.