Kuigi Euroopa üks vägevamaid rõivaste jaemüüjaid Hennes ja Mauritz avaldas täna pisut kehvavõitu oktoobrikuu müügitulemused, suudab ta kampaaniatega meelitada poodi terveid armeesid põlevate silmade ja teritatud küünistega ostumaniakke.
Möödunud laupäeval tõstis H&M oma poelettidele erakordselt odavad Jimmy Choo kingad, saapad, säärised ja muud kehakatted ning seda 200 poes üle Euroopa, vahendab MarketWatch.
Kuna mainitud disainertooted on tavapäraselt oma hinnaklassis tavalisele keskklassi tarbijale suhteliselt kättesaamatud, ulatus inim-murd H&M uste taga ümber mitme kvartali ja lootusrikkaid ostjaid korraga poodi ei lubatud.
Majandussurutis või langenud palgad selgelt kusagilt välja ei paistnud. Kuulsa brändi kingad võis osta lausa 99 dollari eest ning juba mõne tunni pärast oli mitmed poodidest tuttavad esemed müügil internetioksjonil eBay. Näiteks sinised tikk-kontsadega kingad, mis poes maksid 129 dollarit, olid loetud hetkedega juba omanikud leidnud 325 dollari eest.
Iga ostja võis kogu kollektsiooni kümnest erinevast tootest osta igaühest ühe ehk praktiliselt nii palju, kui inimsummas kanda jaksas. Nii olidki pärast poodide põhjalikku tühjendamist tänavad täis väsinud, kuid õnnelikke siniseid ostukotte tassivaid Jimmy Choo austajaid.
Järgmisena plaanib H&M müüki võtta disaineri Sonia Rykiel’i pesukollektsiooni, mida hakatakse pakkuma 1500 poes.