Matthew Williamson on löönud käed Rootsi kaubamajakäetiga Lindex! Valmimas on naiste- ja lastekollektsioon, mille muusaks on ta kutsunud supermodell Karlie Klossi. Lisaks astub ta kampaanias üles ka ise. Kollektsioon jõudis poodidesse 4. oktoobril, vahendab Mood.
„Selle kollektsioon mõte oli tabada oma põhikollektsiooni dna-d,“ ütleb Williamson. „Tahtsin, et oleks palju mustreid ja värve, aga tegin seda väga kantaval moel. Teema põhineb veidi laialivalguvalt Inglise roosil. Ma kujutlesin kandjat veetmas nädalavahetust veidi laugnevas Inglise maakodus.“
Williams on juba olemas 2009. aastast pärinev koostöökogemus H&Miga. Seekord annetatakse 10 protsenti tuludest rinnavähiuuringutele.
Williams pole esimene moekunstnik, kes osaleb omaenda loomingu reklaamikampaanias – seda on enne teda teinud Marc Jacobs ja Tom Ford. „Ma annan sellele kollektsioonile oma nime ja disainid. Kui Lindex kampaania ideed välja pakkus, leidsin ma, et me peaksime seda tegema. Hoolimata sellest, et olen aastate jooksul paljudel fotosessioonidel osalenud, ei ole see miski, milles ma end väga mugavalt tunneksin, ja ma ei usu, et see läheb aastatega kergemaks.“
Karlie kohta jagub tal ainult kiidusõnu: „Temaga oli nii lõbus töötada – ta tõi fotosessioonile tohutult energiat. Karlie’l on vaimustav huumorimeel, mis on nii värskendav. Mingil hetkel suutis ta mind isegi selfie’sid pildistama panna.“