Michael Kors oli mullu interneti enimotsitud moebränd, ning nüüd püüab tema moeimpeerium vallutada ka kosmeetikaletid. Kaubamärk hakkab tootma kosmeetikavahendeid kolmes kategoorias: sexy, sporty ja glam. Igasse kategooriasse kuulub parfüüm, huulepulk, huuleläige ja kaks küünelakki, vahendab Mood.
„Arvan, et need kolm asja – sexy, sporty ja glam – on alati kuulunud Michael Korsi dna-sse. Kummaisel kombel esindab Michael Korsi naine kõiki kolme kategooriat – lihtsalt üks või teine on erinevatel ajahetkedel rohkem esiplaanil,“ ütleb Kors. „Niisiis küsisin ma endalt – kuidas saame seda väljendada värvide ja lõhnadega?“
Ilutoodete hulka kuuluvad ka sellised kehahooldusvahendid nagu vannipärlid, isepruunistav kreem ja kuivõli. „Lõppkokkuvõttes püüan ma naise elu kergemaks teha. Ma tahan, et tal oleks olemas põhiasjad – asjad, mis tal lihtsalt peavad olema, et väljendada teatud meeleolu.“
Tooted on saadaval alates augustist Macy’s kaubamajast ja Michael Korsi poodidest.