Mõni aeg tagasi teatati, et Kristen Stewartist saab Balenciaga uue lõhna Florabotanica muusa. Midagi muud ei tahtnud Balenciaga selle kampaania kohta paljastada. Nüüd räägib Kristen, et temast sai lõhnamodell tänu sõprusele Balenciaga disaineri Nicolas Ghesquiere’iga. Kristen ise suurem asi parfüümiinimene ei ole, vahendab Mood.
„Mul vedas, et see lõhn mulle meeldis, sest Nicolas Ghesquiere’iga oleksin ma olnud valmis tegema midagi iganes,“ räägib ta. „Ja ma olen vilets valetaja. Jah, see on reklaamikampaania ja me müüme parfüümi – ma ei taha pretensioonikas olla – aga ma tahan sellest kunstiprojektist osa saada. Ma tahan olla Nicolase läheduses, kui ta mingist kangast vaimustusse satub. Ma tahan näha tema nägu, kui ma kleidi selga panen.“
Ghesquiere nägi Kristenit filmis Panic Room ja ajakirjas Interview ning sattus temast vaimustusse. Kui Coty talle parfüümiettepaneku tegi, mõtles ta kohe oma 2008. Aasta kevadkollektsioonile, milles ta kombineeris „ilusaid“ ja „vastikuid“ lillemustreid. „Kui mõtlesin sellele lõhnale, ja sellele, kuidas see tegelaskuju külastab aeda, tuli mulle kohe Kristen meelde. Leidsin, et Kristen on õige iludus ja õige isiksus seda lõhna esindama,“ räägib Ghesquiere.
Florabotanica lõhnab täpselt nagu selle nimest järeldada võiks – vetiveeria, merevaigu, kalaadialehtede, roosi, karikakra ja piparmündi järele. „Selles on midagi loomulikku,“ ütleb Kristen. „See on väga elav. Ütlen seda kui noor inimene – eriti kui arvestada, et ma pole kunagi parfüüme kandnud .“
Kampaania pildistas Steven Meisel. Kleit, mida Kristen kannab, on pärit Ghesquiere’i 2008. aasta kollektsioonist.