Kuuldused osutusid tõeks – Angelina Jolie on Louis Vuittoni uus “nägu”. Luksuskompanii avaldas oma Core Values kampaania esimese foto, millel meigivaba Angelina istub Kambodža Siem Reapi provintsis paadilobudikus, seljas omaenda riided ja kaasas samuti talle kuuluv aastaid vana Louis Vuittoni Alto kott. Kampaania pildistas Annie Leibovitz tänavu aprillis, vahendab Mood.
“Inimesed pole harjunud Angelinat sellises olukorras nägema,” ütleb Vuittoni asepresident Pietro Beccari. “Mulle meeldib, et see hetk on elust võetud. See kampaania räägib väga erilisest inimesest ja väga erilisest rännakust.”
Kambodžast adopteeris Angelina oma vanima poja Maddoxi. Seal lõi ta koos elukaaslase Brad Pittiga Maddoxi nimel heategevusfondi.
Core Values kampaanias on osalenud ka Bono, Buzz Aldrin, Jim Lovell, Sally Ride ja Mihhail Gorbatšov. Angelina kampaaniat saab erinevates väljaannetes näha järgmise pooleteise aasta jooksul.
Kuigi Angelina kotti enam ei toodeta, armastab ta seda nii väga, et Vuitton kavatseb selle uuesti välja anda. Vuitton ei paljasta, kui palju Angelinale selle kampaania eest maksti. Beccari sõnul annetab ta märkimisväärse summa heategevusele.