Laulja Madonna usub, et tema investeering ühte mahlafirmasse toob kena kasumi, kui algab suvine reklaamikampaania laulja Rihannaga peaosas. Rihanna (23) ülesandeks jääb kampaanias demonstreerida kaasakiskuval kombel Vita Coco kookosmahla manustamist, kirjutab New York Post.
Kuulsuste reklaamijõudu hindava veebisüsteemi Davie Brown Indexi esindaja Matt Delzell ütles, et Rihannat teavad 82 protsenti USA tarbijatest, mis annab Rihannale 75. koha kokku ligi 3000 staari hindavas reitingus.
Rihanna ja teistegi kuulsuste palkamist reklaamidesse ei näe aga automaatse jack potina konsultatsioonifirma Brand Keys president Robert Passikoff.
“Noor neiu ärgu pahandagu, kuid tuntud reklaaminäo mõju võib olla vahelduv. Sa paned tohutu raha kuulsuse palkamise peale ja hakkad kampaaniat tegema… ja siis sa pead ootama ja vaatama, kas sealt tuleb positiivset käitumist brändi, müügi ja kasumi suhtes,” seletas oma ettevaatlikumat vaatenurka Passikoff.
Ka Ann Green turunduskompaniist Millward Brown näeb võimalust sarnaste kampaaniate ebaeduks.