Nokia uue nutitelefoni C7 reklaamnäoks saab üks tuntumatest Soome oma modellidest. Maailma catwalki orbiidil olev Suvi Koponen on olnud mitmete luksusbrändide tunnusnägu, teatab Ilta-Sanomat.

Suvi Maria Koponen on Soome modell, kes hakkas kuulsust koguma peale Modellikooli konkursi võitu aastal 2005. Modellikooli saab võrrelda sarjaga America´s Next Top Model, kuigi see ei ole seotud Top Model´i frantsiisiga.

Koponen on varem töötanud rahvusvahelite luksusbrändide Prada, Anna Sui, Marc Jacobsi, Donna Karani, Luis Vuittoni, Balenciaga, Calvin Kleini ja Mulberry tunnusnäona.

Koponen teeb reklaami Nokia C7-le kuna ta kuulub ka ise mobiiltelefoni tarbijate hulka.

“Kiirematel aegadel hoian kontakti oma tähtsamate sõprade ja perekonnaga just telefonikõnede, sotsiaalse võrgustiku kui ka smside kaudu,” ütleb Suvi.

Soome professionaalid Outi Broux´i ja Riku Campo liigitasid Suvi Soome kõige esimese eduka modelli listi.

“Alates 70-80ndatest ei ole mitte keegi olnud nii edukas nagu Suvi seda on,” ütleb Outi.

“Mind häirib kohutavalt kui inimesed arvavad, et modellil on söömishäired ning iga modell on lihtsalt loll. Enamik tüdrukutest ongi loomulikult kõhn, mina samuti. Ma ei pea jälgima, mida ma söön. Ma armastan süüa! Eriti jäätist ja soolaseid suupisteid,” ütleb kaunis Suvi.

Veebruaris, aastal 2008 jooksis MTV3-e ekraanil temast dokumentaalfilm ning Koponen ütles, “ma ei hooli sellest, mis seondub kehakaaluga. Mulle on märksa tähtsam see, et ma oleksin lihtsalt õnnelik ja tunnekisn end hästi. See, mis minu kehaga juhtub, saab juhtuma ning kui inimesed sellega ei lepi, ma loobun oma tööst.”

Loe lisaks:
Soome tippmodell Suvi Koponen: Saledana püsimine on raske

 

 

[ot-gallery url=”gallery/soome-supermodell-suvi-koponen-sai-nokia-reklaamn%c3%a4oks”]