Ajakiri IluGuru, mis ilmub nii veebis kui ka paberkandjal ja on suunatud kõigile, kes oma töös tegevad inimeste heaolu loomisega, korraldas veebiküsitluse, kus paluti ära märkida eelmise aasta kõige rohkem meelde jäänud toode/töövahend ning koolitus. Küsitluse eesmärgiks oli tunnustada neid, kes vaatamata kõigele soovivad pakkuda meie iluteenindajatele võimalust olla tasemel ning ka kursis laias maailmas toimuvaga.
Vastustest selgus, et tõeliselt oma tööd armastavad iluteenindajad oskavad hinnata ka maailmatasemel tooteid ja koolitajaid. Parimateks valiti Beautyshop OÜ maaletoodud Gelish püsilakk, mis on saanud ka rahvusvaheliselt kõige innovaatilisem toote auhinna ning Tim Hartley seminar Look&Learn, mille korraldas OÜ Probeaute koostöös brändiga Davines. Viimasena märgitud meesterahva Eesti külastus on ilumaailmas sama tähendusega kui Madonna kontsert popmuusikamaailmas.
IluGuru, koos koostööpartneritega, annab ka edaspidi parima iluteenindusturu nn puhastamisel ja parimate tunnustamisel. Järgmise projektina tunnustatakse ilusalonge, kes soovivad eristuda parima teenindusega.
__________________
Parimaks professionaalseks ilutooteks valisid IluGuru lugejad Gelish püsilaki. Tegemist on hetkel uusima saavutusega, mis mõeldud naturaalsetele küüntele. Gelish on küünelakk, mis ei kooru maha, püsib 3-5 nädalat on väga lihtne ja kerge kasutada ning tulemuseks elastsed küüned.
Mida arvab Veronika Kookmaa, miks see toode nii populaarne on, saad lugeda SIIT
Parimaks koolituseks valisid IluGuru lugejad 10.10.10 toimunud Tim Hartley seminar Look&Learn seminari.
Lihtsalt öeldes on Tim Hartley juuksur, kes kindlalt kuulub maailma esinumbrite hulka. Pärast 30 aastast edukat karjääri Vidal Sassoonis, otsustas ta loobuda korporatsioonimaailmast ja keskenduda täielikult oma loomingule. Tema kirglik lähenemine juuksekunstile on inspireerinud mitmeid põlvkondi juuksureid üle terve maailma.
Mida räägib Uko Paabumets eduka koolituse korraldamisest ja sellest maksimaalse kasu saamisest saad lugeda SIIT