OHMYGOSSIP — “Kapist välja” saates tutvustas enda tooteid ning enda tootmisloogikaid moedisainer Katrin Kuldma, kelle sõnul on Eesti meestemood maailmas vägagi konkurentsivõimeline, vahendab ERR.

“Eestis ei olegi nii palju neid ettevõtteid, kuhu trügida ja unistada, kui tahad disainer olla,” ütles Katrin Kuldma “Kapist välja” saates ja kinnitas, et näiteks Ameerikas on neid võimalusi palju rohkem, kuhu kandideerida. “Oma brändi loomine on aga pisut selline DNA-küsimus, seega kui sulle on ikkagi sisse kirjutatud, et sa peaksid enda asja ajama, siis sa ei pääse sellest.” Moelooja Katrin Kuldma selgitas, et tema loomingu hulka kuuluvad meeste ülikonnad, naiste mantlid ning meeste päevasärgid. “See kõik on hästi keeruline, aga töö tulemus on seda panust väärt,” sõnas ta ja nentis, et nad on sisemiselt väga modernne ettevõte, kuna nende kõik lõiked on digitaalsed. “Käsitsi me teeme esikmudeli, aga lõigete digitaalsus annab viimase sättimise võimaluse.” Eesti meestemood on Kuldma arvates tootepõhiselt maailmas üpriski konkurentsivõimeline. “Minu jaoks on ülimalt suur kompliment, kui ma kuulen kliendi suust, millised brände ta on harjunud kandma ning ta ostab meie brändi,” ütles ta. “See, mida disainerid teevad ja millist kvaliteeti ollakse valmis pakkuma, on täpselt samasugune nagu mujal maailmas.”

 

Avafoto: Katrin Kuldma (Artur Sadovski/ Scanpix)
Allikas: menu.err.ee

Loe kõiki OHMYGOSSIP´i seltskonnauudiseid SIIT