Järgmise aasta algul ilmuv ajaleht nimega The Daily peaks tekitama meediaäris sarnaste toodete buumi. Projekti on investeeritud 30 miljonit dollarit ja praegu töötab peatse üllitise heaks sada inimest, vahendab taloussanomat.fi ajalehte New York Times.

Plaanitavalt hakkab e-ajaleht kasutama Murdochile kuuluv News Corporationi materjale, nagu näiteks Fox Sportsi videod. Siiski suurema osa materjalist toodab moodustatav toimetus ise. Teiste seas on toimetusse palgatud oma ala tippe muusikakriitikute ja teleprodutsentide seast.

79-aastase Murdochi sõnul on “The Daily” talle üks “põnevamatest projektidest”. Varem on meediamogul arvanud, et iPad toob meediaäris kaasa uue buumi.

Murdoch usub, et sarnasel formaadil tegutsedes on lugejad nõus sisu eest raha maksma.

Murdochile kuuluvate ajalehtede The Wall Street Journal, The Times of London ja Sunday Timesi veebilehtede sisu muudeti raha eest loetavaks tänavu sügisel.