Saku Õlletehase turundusdirektorina asub 2010. aasta 4. jaanuarist tööle Kadri Ärm. Kadri on juhtivates ettevõtetes turundusjuhina töötanud ligi 15 aastat. Aastatel 1997-2000 töötas Kadri Coca-Cola Eestis ning omab seega Saku Õlletehase jaoks olulist karastusjookide sektori kogemust. Alates aastast 2000 on Kadri olnud EMT turundusjuht.
„Saku on Eesti säravamaid ja võimsaimaid brände. Turundajana olen tihti imetlenud Saku Õlletehase turundus-ja müügitegusid. Tarbijana omakorda rõõmustanud nende silmapaistva tootearenduse üle. Seda suurem on au ja väljakutse liituda Saku märgi taga oleva professionaalide meeskonnaga ja anda oma panus selle suurepärase ettevõtte turuliidriks olemisel täna ja edaspidi,“ ütles Kadri Ärm.
Kadri on lõpetanud Kalmari Ülikooli Rootsis, Estonian Business Schooli (EBS) Tallinnas ning omandab magistrikraadi rahvusvahelise ärijuhtimise erialal University of London ülikoolis, Inglismaal. Konkurss Saku Õlletehase turundusdirektori leidmiseks kuulutati välja käesoleva aasta oktoobri alguses ning konkursile laekus 26 kandideerimisavaldust.
2007. – 2009. aastani töötas Saku Õlletehase turundusdirektorina Rauno Stüff. Best Marketingi küsimusele edasiste plaanide osas vastas Rauno: “Enne aastavahetust uuele ametikohale kindlasti ei lähe, kavatsen korralikult puhata, hetkel kaalun mitmeid erinevaid väljakutseid.”
Saku Õlletehas on Eesti vanima õlletehasena olnud aastakümneid Eesti õlleturu arendaja ja uute standardite looja. Saades osaks maailma ühe juhtiva õlletööstuse kontsernist Carlsberg Group, astus Saku Õlletehas rahvusvahelise õlletööstuse kõrgliigasse. Saku õlled pruulitakse Eesti esimese koolitatud õllemeistri, Enn Kärblase käe all.