Ärinaine Kersti Toots usub, et teenindus läheb Eestis iga aastaga paremaks. “Välismaal käies ja võrreldes saan sellele aina kinnitust. Näiteks Itaalias ja Hispaanias, kus just peaksid olema sõbralikud ja temperamentsed inimesed, on olnud mõni selline kogemus, kus teenindajate suhtumine jättis väga soovida,” räägib Toots ajakirjale Naised.
“Loomulikult on ka siin kõike ette tulnud, aga mis puudutab teenindust söögikohtades ja poodides, siis olen saanud palju positiivseid kogemusi. Kindlatesse restoranidesse lähengi vaid ju seetõttu, et seal on hea toit ja hea teenindus. Minu poes on tööl kaks vene rahvusest teenindajat. Klientide tagasiside nende kohta on väga hea ja olen juba aastaid nendega koos töötanud,” leiab Toots.
“Teeninduskvaliteet pole hea minu arvates aga taksodes ja ametiasutustes. Viimastes on palju kibestumust märgata.”