Ameeriklased raiskasid pühade eel ehk 1. novembrist 24. detsembrini veebipoodides majanduskriisile vaatamata 27 miljardit dollarit, mida on 5% rohkem kui mullu.
Tänupühal jätsid ameeriklased internetipoodidesse 318 miljonit dollarit, mida on lausa 10% rohkem kui 2008, kirjutas TechCrunch viitega analüüsifirmale comScore.
Nn mustal reedel, mis on kohe tänupühale järgnev päev, ulatusid kulutused 595 miljoni dollarini ehk 11% suurema summani kui mullu.
Ainsaks päevaks, mil ameeriklased mullusest vähem ostlesid, oli 14. detsember, kui nad ostsid veebist 854 miljoni dollari eest, mitte aga 854 miljoni eest nagu mullu. See-eest juba järgmisel päeval läks osturalli jälle lahti ning kulutused ületasid mullust 21%.
Kõige paremini müüsid suurte kaubanduskettide veebipoed.