Ameerikas elav ja töötav Eha Urbsalu otsustas lisaks laulmisele ja modellindusele oma haaret laiendada. Ettevõtlik naine leidis võimaluse kätt proovida ka reklaamitööstuses ise reklaame tehes. Esimeseks väljakutseks valis Eha ei väiksema ega suurema asja kui Doritos krõpsude reklaami, mis sai tehtud Ameerika populaarse jalgpalli Superbowl’i jaoks. “See oli huvitav väljakutse,” räägib Eha Urbsalu Gossip.ee-le.

Eha, kes on ise erinevates reklaamides korduvalt modell olnud, oli seekord ise üks reklaami organiseerija. “See on esimene reklaam, mille ma ise täielikult organiseerisin, kirjutasin ja olin ka re?issöör,” räägib Eha Urbsalu Gossip.ee-le.

“Ameerika ülipopulaarne jalgpall “Superbowl” korraldas võistluse, kuhu võeti vastu neli tuhat reklaami, mis peavad ühendama jalgpalli ning Doritos snäkid. Sain võistlusest viimasel hetkel teada, aga otsustasin sellegipoolest kätt proovida. Minu tehtud videoreklaam võeti vastu ning see kandideerib miljoni dollarilise auhinna peale,” räägib New Yorgis ja Miamis resideeruv eestlanna.

Eha otsustas reklaami kaasata lapsed. “Kasutasin oma reklaamis väikest Sophiat, kellega olen ise koos reklaami teinud. Sophia on minu Doritos reklaami “Doritos Scores” peaosas.” Võidu pärast Eha seda reklaami ei teinud, vaid uue ja toreda väljakutse ja kogemuse pärast. “Lastega sai võtteplatsil palju nalja. Minu reklaam on üks neljast tuhandest reklaamist, mis vastu võeti. Lootus võita on väga väike, aga tore oli sellegipoolest.

Eha reklaami (video nr 4635) saab vaadata Crashthesuperbowl.com lehelt (SIIT)

 

[ot-gallery url=”gallery/eha-urbsalu-superbowli-jaoks-tehtud-doritos-scores-reklaam-kandideerib-miljonile-dollarile”]