Et Enden just Helsingis ärisse sukeldub, pole juhus: mees elas kaheksakümnendate lõpust üheksakümnedate keskpaigani perega Soomes, pühendudes tollal veel korvpallile – nii mängija kui treenerina. “Aeg sellist butiiki avada ei olnud just kõige parem. Masu oli oma kõrgpunktis siin- ja sealpool lahte. Aga riskida tuli, sest sellist võimalust pakutakse tavaliselt kord elus,” nentis ka ise trendikat kõrgklassi moodi eelistav Heino Enden kolmapäeval ETV “Ringvaatele”.

Kuigi nii Guccit kui Pradat on Helsingis ka varem proovitud müüa, ent kauplused pole püsima jäänud, on koos eestlastest sõpradega teiselt pool lahte rõivabisnessisse sukeldunud ekskorvpallurist maailmameister tuleviku suhtes siiski optimistlikult meelestatud – Heino Enden loodab enda sõnul läbimurret tänu uudsele ja läbimõeldud müügistrateegiale ning eelkõige ostujuhile, kes olevat oma ala tõeline spetsialist.

“Kõik neli brändi on veidi isepärased. Gucci klassikaline, Lanvin rõhub kvaliteedile, Dior jääb kahe vahele valmistades kõrgmoe kõrval ka igapäevarõivaid. Prada on aga lihtsalt moemaailma hetketipp, kelle järgi joonduvad teisedki kuulsused,” näitas endine spordimees, et on ka ise end moealaga igati kurssi viinud. “Umbes 25 aastat tagasi näitas elu kätte, et ma pole nii rikas, et osta odavaid asju,” mainis mees, et on tegelikult alati oma garderoobis kõrget kvaliteeti hinnanud.