Estonian Air osaleb Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (edaspidi EAS) korraldatud turismikampaanias Rootsis, tutvustades häid ja mugavaid otselennuühendusi Stockholmi ja Eesti linnade vahel.
EASi turismiarenduskeskuse korraldatud kampaania kutsub rootslasi veetma Eestis tõeliselt mõnusat linnapuhkust – sellist, kus rõhk on sõnal PUHKUS. Estonian Air pakub reisimugavust kõrgelt hindavatele rootslastele otselennuühendusi Stockholmist Tallinna ja Tartusse, suvehooajal ka Kuressaarde ning Pärnusse.
„Rootsi turistide seas läbi viidud uuringust on selgunud, et hinnatakse Eesti geograafilist lähedust ja meie spaateenuste laia valikut, samas on Rootsi turistide arv viimastel aastatel vähenenud,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso. „Oleme Estonian Airiga koostööd teinud ka varem, viimati pakkus lennufirma häid lennuhindu meie suvise Saksa kampaania raames. Pean koostöös tehtavaid kampaaniaid väga oluliseks, sest hea transpordiühendus on võrdselt tähtis huvitavate turismitoodete kõrval.“
Estonian Airi eesmärk on olla esimene eelistus nii Eestisse kui ka Eestist välja reisimisel, pakkudes mugavaid ja kiireid lennuühendusi, atraktiivseid piletihindu ja kõrgetasemelist teenust.
„Eestil on oma külalistele pakkuda Euroopa suurlinnadega võrdväärseid elamusi, millele lisaks saame jutustada positiivselt üllatavaid lugusid iidsetest iseolemise aegadest, orduajast, hansalinnade õitsengust ja paljust muust. Seepärast on äärmiselt oluline, et Estonian Air saab anda oma panuse turismi arendamisse koostöös EASi ja teiste turismivaldkonda kuuluvate ettevõtetega,“ selgitas Rauno Parras, Estonian Airi kommertsala asepresidendi kt.
EASi Rootsi turismikampaania algas augusti lõpus ja see kestab kuni 29. novembrini. Kampaania eesmärgiks on elavdada kahe riigi vahelist turismi ning suurendada Eestit külastavate Rootsi turistide arvu.