Pankur Indrek Neivelti sõnul on Eestis oma kaubamärgi loomise asemel palju mõistlikum teha allhanget mõnele tuntud tootjale. “Pragmaatikuna tuleb tunnistada, et suurde ärisse võib pääseda, kuid selleks peab sündima ime,” vahendab ERRi uudisteportaal Neivelti mõtteid majandusajakirja Forbes Eesti numbris.

“Mõistlikum on otsida kuni paarikümne miljoni euro suurune alltöövõtt ja tootmine, teades, et suured ei viitsi sellega jännata ja see on neile liiga kallis.”

Neivelt rääkis, et on püüdnud meditsiiniäris konkureerida Saksamaa, Rootsi ja Jaapani firmadega, tootes sensorit, mis aitab mõõta tehisneeru töö efektiivsust.

“Tänaseks on kogemus viinud mu järelduseni, et palju mõistlikum on oma kaubamärgi loomiseks raha põletamise asemel teha allhanget mõnele tuntud tootjale ja hoida enda käes arenduse jäme ots,” kinnitas ta.