Make Up Store’i eellugu sai alguse, kui noor modelliagentuuri omanik Mika Liias avastas, et Rootsis ei ole ühtegi kooli, kus õpetataks meigikunstnikke, vahendab Iluguru. 1990. aastal avaski ta Rootsi esimese meigikooli nimega “International Make Up Center”, mis asus Stockholmis ühe maja keldrikorrusel.

1996. aastal loodi Make Up Store. Mika visiooniks oli luua meigibränd, mis sobiks igas vanuses, nahatoonis ja sotsiaalses staatuses kliendile, aga ta mõistis, et lihtsalt hea toode ei ole piisav müügiargument, sinna juurde tuleb luua ka suursugune ostukogemus. Seetõttu ongi kõik Make Up Store’i poodide töötajad meigikunstnikud, kes klientidele oma teadmisi lahkelt jagavad. Müügiga kaasneb alati väga hea teenindus ning lisaplussiks on ka toodete kenad pakendid.  Tänaseks on Make Up Store’i kauplusi 22 riigis ja see number kasvab pidevalt.

Kuidas Mika  suhtub meikimata naisesse? „Meik ei ole kohustus vaid võimalus,” leiab Mika. „Igal inimesel on keha, mis kuulub ainult temale ja tal on õigus välja näha just selline nagu ta tahab. Naine, kes lisab õhtul enne välja minekut oma välimusele midagi juurde, loob võimaluse tunda end teistsuguse ja erilisena. Meigi võivad luua tujud ja meigiga saab luua tuju!”