Eesti meediareklaamituru käive kasvas mullu 9,4 protsenti ja küündis 72,24 miljoni euroni. Eelmise aasta IV kvartali käive (20,5 miljonit eurot) kasvas võrreldes 2010. aasta viimase kvartaliga ligi 5 protsenti võrra, selgub TNS Emori Adexi reklaamimonitooringust. Reklaamikäive kasvas kogu aasta, esimeses kvartalis koguni 17 protsenti, järgmisel kvartalitel kasvutempo aeglustus, vahendab E24.

Meediatüüpidest kasvas kõige kiiremini interneti- ja välireklaam, ka ajakirjad, raadio ja telereklaam kasvatasid käivet turu keskmisest kasvutempost veidi suuremas mahus. Kõige väiksemat kasvu oli möödunud aastal märgata trükimeedias, kus ajalehtede käibe kasv oli umbes 4 protsenti.
 
Esikümnesse kuuluvatest kategooriatest kasvas käive kõige enam telekommunikatsiooni (140 protsenti), autode (67 protsenti), ehitusmaterjalide (20 protsenti) ja alkohoolsete jookide (18 protsenti) osas; käivet langetasid aga mobiilside (-20 protsenti), finantsasutused ja teenused (-13 protsenti) ja ravimid (-4 protsenti).