Seltskonnakaunitar ja ettevõtja Heti Tulve (30) rabab linnapildis suurtel plakatitel oma trööstitu olekuga – emakakaelavähi ennetamise kampaanias kaasa lüües nutab ta vannis lohutamatult. Päriselus on aga Heti päevad täidetud rõõmuga, mida toob tema ellu üheksakuune pisipoeg Samuel, kellega koos tehakse kodus ka trenni.

“Vaata oma elule otsa, ära ignoreeri, ära vali teadmatuses elamist,” selgitab Heti Tulve ajakirjale Naised, miks kampaania mängib naiste hirmudel ja pigem negatiivsetel kui positiivsetel emotsioonidel. “Inimesed on elus kuidagi kalgiks muutunud – kõike on nähtud. Nii ongi vaja neid ehmatada, et nad mõtlema panna. Kui saad teada, et sul on emakakaelavähk, siis tunnedki end täpselt samamoodi, nagu mina kampaaniaplakatil olen.”

Heti on ise juba aastaid terviseteadlik naine. Kui praeguse emakakaelavähi kampaania üks eesmärk on panna naistele südamele, et väline ilu on vaid elu üks külg ja igapäevaselt tuleb mõelda ning hoolitseda ka oma tervise eest, siis kahtlemata kannab ka väliselt kaunis Heti korralikult hoolt selle teise poole eest. Ilma eriliste salanippideta seejuures. “Toitun tervislikult, teen piisavalt sporti, alkoholiga ei liialda, ei suitseta. Lihtsad väikesed asjad,” kirjeldab ta.

Enda liigutamine on Heti jaoks sama tähtis. Et aga kuskil jõusaalis või spordiklubis trenni jaoks praegu lapse kõrvalt tihtipeale aega ei jätku, tuleb teistmoodi hakkama saada. “Kodus on meil lapsega iga päev üks suur Bodypump,” naerab Heti. “Me võimleme koos. Ja muidugi veel pikad jalutuskäigud,” lisab ta, kuidas ta Samueliga koos oma tervise eest hoolt kannab.