Tervise Arengu Instituudi (TAI) peadirektor Maris Jesse hinnangul vajavad pikemat läbimõtlemist reklaamid internetis ja sotsiaalmeedias. Jesse rääkis Vikerraadio saates “Uudis+”, et alkoholireklaam mõjutab noorte ja alaealiste alkoholitarbimist, vahendab ERR Uudised. Tema hinnangul ei tutvusta enamik Eestis televisioonis näidatavatest alkoholireklaamidest toodet, vaid pigem elustiili.
Jesse sõnul peaks praegust alkoholireklaami keelamise seaduse eelnõu täiendama interneti ja sotsiaalvõrgustike reklaami reguleerimisega. “Keelata reklaami internetis on keeruline, küll aga saab seda reguleerida,” märkis ta.
Eile läbis riigikogus esimese lugemise Keskerakonna fraktsiooni algatatud seaduseelnõu, mis keelab täielikult alkoholireklaami tele- ja raadiomeedias ning välireklaamina. Peale eelnõu täiendamist läheb see teisele lugemisele.