“Kuidas kasvatada oma poegadest peret hoidvad mehed ja tütardest lojaalsed kodu koos hoidjad? Kuidas leida see õige, kellele pühenduda? Üks on kindlalt selge: kondoomi pidevalt kaasas kandes teda ei leia,” kirjutab Ingrid Veidenberg portaalis Naine24 ning leiab, et kampaania “Kumm on seks” ei ole õige.
“Mis sõnumi annab selline jõuline hõikamine aga meie noormeestele? Pehmelt öeldes paneb see meie mehed sundolukorda – kui terve linn on täis kumme pidevalt kaasas kandvaid eevatütreid, siis peaks ju mehe eest väljas olema?”
“Iga hinna eest naise voodini rääkima, et mitte ülesköetud meelsusele alla jääda. Koos samal ajal eetris vilkuva ploomimaitselise siidri reklaamiga, kus kaks svipsis naist embavad üht purjakil mehepoega, ei jää teisitimõtlemisele palju ruumi. Õudne mõelda, kuhu oleme mõtte suunamisega jõudnud. Ja me imestame, miks Eestis lahutatakse pooled abielud ning armukese pidamine on pigem au, mitte häbi?”
“Tegelikult vajab Eesti reklaamikampaaniat, mis ütleks, et kumm ei ole seks. Truudus on seks. Püsisuhe on seks. Me vajame saateid, sõnavõtte ja reklaame, mis propageeriksid pereväärtusi. Kuidas elada nii, et ei pea kotitäite viisi kondoome kaasas kandma (ja lõppeks võivad ka need ju puruneda)?”
Ingrid Veidenberg (Scanpix / Liis Treimann)
Loe lisaks:
Helena-Reet: Mulle ei meeldi, kui meedia loob lodevat maailmapilti
Mart Laisk: Mida mehed naistes hindavad?
Psühholoog vastab: Raske valik. Mida teha? Ma ei suuda valida! Armastan samaaegselt kahte meest.
Siiri Oviir: Meedia ei tohi prostitutsiooni promoda