Londonis naistepesukaubamärgi käima tõmmanud Kriss Soonik sai hoo sisse just keerulisel ajal. “Alustasin kõige raskemal ajal majanduses, mis on samas alustamiseks parim aeg – meid võeti avasüli vastu, kõik otsisid oma lahendusi. Tippajal poleks tootjad mind nii oodanud, sest neil olid käed-jalad tööd täis,” rääkis Soonik LHV ajakirjale Investeeri.
Nii juhtuski, et kriisiajal sai neid jala ukse vahele ning nüüd, majanduse kasvades, on nõudlus toodete järele samuti kasvama hakanud. “Ühelegi disainerile ei tule Londonis midagi kergelt kätte. Olin selleks valmis.” Soonik suundus Londonisse 2009. aastal, kus hakkas pesu disainima ja tootma.
Ehkki tundub, et London pakub heldelt läbilöögivõimalusi, ei tähenda Sooniku sõnul see, et sa oled Eestis tubli, seal midagi. Peab olema ka midagi muud ette näidata. Nii soovitabki ta ta Eesti noortel end välismaal proovile panna, kasvõi kogemuste pärast. Samas tuleb olla valmis vaeva nägema, piiri taga armu ei anta ning siht peab silme ees olema. “Lõpptulemus võib olla väga tasuv, soovitan kindlasti proovida.”
Eestlastest kliente on Soonikul hetkel vähe, umbes viis protsenti. Tema pesutotooteid müüb hetkel 14 kauplust Euroopas. Ta on mõelnud ka meestekollektsiooni peale, kuid ideest kaugemale ei ole see hetkel jõudnud.