Kogu maailma rõivatootmises kasvab mahepuuvilla ja väheneb tavapuuvilla osakaal. Turule ilmub järjest rohkem ka tuntud kaubamärkide mahepuuvillatooteid.
Pakkumise põhjuseks loomulikult kasvav nõudlus, mille põhjuseks omakorda kõrgem teadlikkus. Mahepuuvill on võidukäigule asunud ka Soomes, vahendab Roheline Värav YLE uudisteportaali uudist.
Tuntud kaubamärkide omanikud pole mitte üksnes asunud mahepuuvillast tooteid oma poodidesse paiskama, vaid taotlevad neile järjest agaramalt ka tunnustatud keskkonnasertifikaate.
Mahepõllunduse seireorganisatsiooni Organic Exchange andmeil on mahepuuvilla kasutamine möödunud aastaga võrreldes pea kahekordistunud. Viie enim mahepuuvilla kasutava tekstiilitootja hulgast leiame Nike’i, Zara ning Hennes&Mauritzi.
Soome Hennes&Mauritzi turundusassistendi Heidi Lindholmi sõnul kasvatatakse mahepuuvilla kogu maailmas varasemast oluliselt rohkem, mis parandab selle kättesaadavust. Siiski moodustab mahepuuvill praegu vaid protsendi kogu maailma puuvillatoodangust.
Sellest hoolimata on näiteks KappAhli tooteist iga kümnes valmistatud mahepuuvillast ning Hennes&Mauritz tahab juba lähiaastail saavutada, et pool nende kaubamärki kandvaist riideesemeist oleks valmistatud mahepuuvillast.
Mahepuuvillast on tehtud ka mitmed “Ohmygossip Couture” tooted. “Osa meie toodangust on mahepuuvillast, osa aga tavapuuvillast,” räägib brändi omanik Helena-Reet Ennet ning lisab “Oleme püüdnud alati hoida seda joont, et mitte raisata ning käia eluga kaasas. Maailmale tuleb ka anda, mitte ainult võtta!”
[ot-gallery url=”gallery/tuntud-r%c3%b5ivafirmad-kasutavad-aina-rohkem-mahepuuvilla”]