Nokia lansseeris märtsis kampaania, kus mobiililitootja uutest mudelitest räägivad Eesti oma ala tipud. Lisaks veebis avaldatud videotele on kampaania jõudnud ka printmeediasse, kui Karolin Kuusikule fokusseeritud topeltreklaamlehekülg ilmus värskes Cosmopolitanis.

Nokia Eesti turundusjuht Ülle Rohtla sõnul on Nokia kevadkampaania sõnum “edu on sinu enda kätes”, kus ettevõte väljendab lubadust kolme uue mudeli eeliste kaudu.

“Kolm professionaali, kes igaüks on oma ala edukas tegija, räägivad telefoni kasutades oma edust, päevast ja aja planeerimisest,” sõnab turundusjuht kampaaniast, kus osalevad stilist Karolin Kuusik, koolitaja Peep Vain ja näitleja Tambet Tuisk.

“Koostöö kõigi kolme tipptegijaga on olnud väga hea – kõik nad tunnistavad, et telefon on ülioluline abimees igapäevastes asjaajamistes,” ütles Rohtla. “Nüüdsest kasutavad nad ka kõik samu mudeleid, mida reklaamivad.”