Riia südalinnas, Hotel de Rome esisel väljakul, avatakse täna hiiglaslike fotodega vabaõhu kunstigalerii, kus eksponeeritakse reisisihtkohti üle Eesti.
Näitus pealkirjaga „Elamusi Eestist” on EASi eestvõttel kokku pandud ühe tavalise Läti perekonna Ozolsi reisifotodest, mida illustreerivad nende reisipäeviku väljavõtted.
„Kõige paremad ideed tulevad ju ikka elust endast. Kuna Eesti on lätlasele südamelähedane sihtkoht ja statistika näitab, et eelmisel aastal suurenes Läti turistide hulk Eesti majutusettevõtetes 7%, sündiski idee tutvustada Eestit läbi ühe Läti perekonna ringreisi vahetute muljete ja kogemuste,” ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso. Ta lisas, et uuringute põhjal hinnatakse kõige rohkem Eesti looduskauneid paiku ja tuntakse huvi meie kultuuri vastu.
Lisaks fotonäitusele alustab EAS Lätis ka Eestit kui mitmekesist, üllatavat ja lõbupakkuvat puhkusesihtkohta tutvustava reklaamikampaaniaga, kus Riia linnapildis ja linnaliini bussidel paiknevad fotojääduvustused põnevamatest Eesti reisisihtkohtadest. Ideid ja marsruute aitab looduspuhkuseks koostada kampaania lätikeelne koduleht http://latcampaign.visitestonia.com.
„Üle poole Eestit külastanud lätlastest on siin käinud rohkem kui 10 korda – see esitab meile ja turismiettevõtjatele hea väljakutse innovatiivsete lahenduste leidmiseks, et lätlaste huvi Eesti vastu ei väheneks. Üldjuhul pannakse ise kokku reisimarsruut ja külastatakse oma transpordi abil erinevaid regioone ja huvipakkuvaid vaatamisväärsusi,” ütles turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.
Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondide ning Euroopa Regionaalarengufondi toel. Reklaamikampaania loovlahendused on välja töötanud reklaamiagentuur Kontuur Leo Burnett.