Meediaärimees Hans H. Luige hinnangul on Eesti ettevõtjad majanduskriisist väljudes varasemast märksa ettevaatlikumad, mis annab nooremale põlvkonnale võimaluse.
Luik tunnistas TV3 saatele “Värske Ekspress” antud intervjuus, et majanduskriis on võtnud ärimeestelt enesekindluse ja motivatsiooni.

Ta rääkis ühest oma tuttavast, kes on pidanud umbes pool oma kauplustest sulgema, kuid kes leiab, et isegi kui ta kolm-neli aastat pingutaks ja suudaks firma suuruse taastada, läheks see töö ja vaev lõpuks pangale.

“No mis on siin motivatsioon?” küsis Luik. “Tegelikult ta ütles mulle, et on justkui panga palgatöötaja.”

Pankadest suures sõltuvuses olemine ongi Luige hinnangul tema põlvkonna häda. “Aga sel hädal on ka teine külg. See on uue põlvkonna võimalus. Kui tulevad inimesed, kes ei ole end kinni investeerinud ja kes ei ole nn panga mittekoosseisulised töötajad, neil on šanss.”

Luik märkis, et kui ettevõtja on saanud paari viimase riskiga kõrvetada, siis tunneb ta, et võib-olla polegi ta nii tark ja vaimukas.

“Hea oleks kui uue põlvkonna ettevõtjad, umbes 32aastased, tuleksid ja pakuksid konkurentsi. Neil oleks õige aeg,” julgustas meediaärimees.