Reklaam:
Ohmygossip.ee / Ohmygossip Couture / OHMYGOSSIP Teen / Intervjuud / Seltskonnauudised / Suhted & Seks / Üritused / Blogid / Mitmesugust / Ilu & Mood / Film & TV / Gourmet
NordenBladet.ee / Ühiskond, Poliitika ja Äri / Reisimine & Kultuur / Kodu & Lapsed / Tervis, Keha & Vaimsus / Helena-Reeda Blogi / Eesti uudised / Soome uudised / Päevauudised

5 VARJATUD tegevust, mis põhjustavad seletamatut väsimust

5 VARJATUD tegevust, mis põhjustavad seletamatut väsimust

OHMYGOSSIP — Läksid normaalsel kellaajal voodisse ja magasid kenasti terve öö. Aga miks on hommikul ikkagi tunne nagu oleks rongi alla jäänud? Artiklist leiad viis varjatud tegurit, mis põhjustavad väsimust.

Segamini laud
Vaid kaks sõna: vaimne kurnatus. Tuginedes Princeton´i Ülikooli psühholoogia professor Sabine Kastner´i ütlemisele, siis mida rohkem objekte on sul visuaalses nähtavuses (loe: laual sada üksteise otsa ja kõrvale kuhjatud asja), seda raskem on su ajul filtreerida ja keskenduda. Tulemuseks ongi väsimus.

Liiga pikad pausid söömise vahel
Igapäevane regulaarne söömine toetab su energiataset ja aitab tunda vähem väsinuna päeva jooksul. Kui tööpäev kujuneb liiga kiireks ja ei jõuagi lõunale minna, tee etteruttavalt kodus lõunasöök kaasa või haara aedviljamahl, milles sisalduvad erinevad antioksüdandid, kasulikud ja maitsvad aedviljad ning vitamiinid.

Hommikuse trenni vahelejätmine
Pole oluline, kas teed jõutrenni või joogat, hommikune trenn annab kogu päevaks positiivse energialaengu. On lausa tõestatud, et 20-minutiline mõõdukas treening aitab suurendada energiat (kui võrrelda lihtsalt paigalistumisega). Niiet võta end kokku ja tee see trenn ära – hiljem tänad end!

Vähene ja rauavaene toit
Kui organismis on vähe rauda, muutud nõrgaks, ärritunuks ja halveneb keskendumisvõime. Raud on oluline, sest see aitab lihastesse ja rakkudesse hapnikku transportida. Lisa oma menüüsse rohelisi lehtköögivilju, muna, tofut, ube, lahjat veiseliha ja pähkleid. Oluline on need ained siduda C-vitamiiniga, mis aitab raual paremini imenduda.

Magad liiga palju
See võib kõlada kummaliselt, aga kui tunned end väsinuna, võid olla tegelikult hoopis ülemaganud. Oluline on une kvaliteet, mitte tingimata magatud aeg. Liiga palju unetunde tekitab pigem lisaväsimust.

Mida saad kodus ise teha, et enda organismi turgutada? Üks hea võimalus selleks on teha kehale ja juustele magneesiumikuur. Kasuta juustele ja peanahale energia andmiseks seda Elisheva & Shoshana Magneesiumiga Hair Energy Maximus+ peanaha spreid, osta saad SIIT ning rikasta keha selle Elisheva & Shoshana Magneesiumiõliga, mida saad osta SIIT. Magneesiumkloriid (MgCl₂) võib aidata leevendada järgmisi vaevusi: depressioon, ärevus, väsimus, peavalu, astma, lihsaspinged, liigesvalud, unehäired, krambid, soolehaigused, detoksifikatsioon, ülekaal, magneesiumipuudulikkus. Magneesiumkloriid on oluline mürgiste ainete ja raskemetallide elimineerija ning organismi mineraalide tasakaalu taastaja, reguleerib kolesterooli tootmist ning on hea vererõhu normaliseerija.

Reklaam:


Avafoto: Pexels/Matheus Bertelli

Loe lisaks: kuidas väsimust
Kas kevadväsimus kimbutab?

LOE, miks kasemahl su tervisele hea on, mida sisaldab ja mille vastu aitab

UURING: Kas nutad tihti? See võib olla märk liiga heast elust



Reklaam:
error:
Copyright © NordenBladet 2008-2019 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service & Link Directory



blog.tr.ee