Uurijad leidsid vastuse küsimusele, miks mõned inimesed kuulsate firmade kaupu tavalistele toodetele eelistavad. Nimelt näitasid USA teadlaste tehtud katsed, et paljud meist näevad end positiivsemas valguses, kui saavad end tuntud brändide logodega ümbritseda, kirjutab Healthday.
Sellele järeldusele jõudsid Minnesota ülikooli uurijad, kes viisid läbi neli katset. Neist ühes paluti naistel kohalikus kaubanduskeskuses kas tavalise roosa kilekoti või pesufirma Victoria’s Secret kilekotiga ringi liikuda.
Selgus, et kuulsa brändi kotti kandnud naised kirjeldasid end katse lõppedes naiselikemate, kaunimate ja glamuursematena kui nende tavalist kilekotti kandnud suguõed.
“Ligitõmbava mainega brändide kasutamine võib tarbijate enesepilti muuta isegi siis, kui brände kasutatakse vaid lühiajaliselt,” tõdesid avastuse teinud uurijad.