Ohmygossip.ee / Ohmygossip Couture / OHMYGOSSIP Teen / Intervjuud / Seltskonnauudised / Suhted & Seks / Üritused / Blogid / Mitmesugust / Ilu & Mood / Film & TV / Gourmet
NordenBladet.ee / Ühiskond, Poliitika ja Äri / Reisimine & Kultuur / Kodu & Lapsed / Tervis, Keha & Vaimsus / Helena-Reeda Blogi / Eesti uudised / Soome uudised / Päevauudised

7 toitu, mida süües saad tugevamad ja pikemad juuksed

OHMYGOSSIP — Sellel, mida sööd, on suur mõju sinu juustele. On kindlad toidud, mis aitavad sul saavutada tugevamad ja pikemad juuksed. Kui sa püüad oma juukseid kasvatada, siis siin on mõned toidud, mille tarbimist võiksid kaaluda. Need ei aita kaasa mitte ainult juustekasvule, vaid mõjuvad hästi tervele sinu organismile.

1. Lõhe
Lõhe on üks toitudest, mis aitab sul saada tugevamad ja pikemad juuksed. Selles võid tänada lõhes sisalduvaid omega-3 rasvhappeid, mis on kasulikud nii juustele kui ka südamele. Lõhel on võrreldes teiste kaladega tugevam maitse ja seetõttu võib olla see pisut raskemini kasutatav. Proovi lisada lõhele näiteks sellerisoola ja enne küpsetamist tasakaaluks pisut cheddari juustu.

2. Spinat
Spinatis on väga palju kasulikke aineid nagu näiteks rauda, A- ja C-vitamiini. A-vitamiin aitab sul muuta juuksed tugevamaks ja paneb need kiiremini kasvama. Spinatit on võimalik süüa mitmel moel, seega on seda lihtne oma menüüsse lisada. Võid seda kasutada salatis, lisada lasanjesse või smuutisse. Blenderda omavahel kokku näiteks spinat, jogurt ja mustikad ning ongi üks lihtne ja maitsev hommikusmuuti valmis.

3. Pähklid
Pähklid sisaldavad magneesiumi, kaltsiumi, tervislikke rasvu ja biotiini. Mandlid ja kreeka pähklid peaksid kindlasti sinu menüüs olema, kui soovid omale terveid ja pikki juukseid.  Võid lisada pähkleid kaerahelvestele või jäätisele, kuid need on ka üksi süües head ja tervislikud snäkid.

4. Maguskartul
Maguskartul on samuti hea A-vitamiini allikas. Neid on võimalik kasutada mitmel erineval moel. Naudi maguskartuleid  näiteks küpsetatult pruuni suhkru ja kaneeliga või serveeri neid friikartulite kujul, mis on tervislikum vaheldus traditsioonilistele friikartulitele.

5. Muna
Munad sisaldavad hulgaliselt proteiini ja biotiini. Sa võid küll võtta biotiinitablette, kuid see pole sama, mis saada seda igapäevasest toidust. Muna on väga mitmekülgne toit, kuna seda ei pea sööma vaid hommikusöögiks. Neist võib valmistada ka näiteks maitsva õhtusöögi kerge omleti näol.

6. Marjad
Erinevad marjad, eriti mustikad, on tervislikud ja kasulikud sinu juustele. Marjad sisaldavad samuti biotiini ja hulganisti C-vitamiini, mis aitab stimuleerida vereringet. Marjad on igal moel süües maitsvad.  Neid on hea niisama süüa või lisada pannkookidele, muffinitele või magustoitudele.

7. Maapähklivõi
Maapähklivõi sisaldab proteiini ja biotiini. See on hea proteiiniallikas taimetoitlastele, kes vajavad seda juuste kasvatamiseks. Maapähklivõi on paljude lapsepõlve lemmik. Määri seda saiale või lisa smuutisse. Kui sul on aga maapähklivõiga erilisem side, siis võid supilusikatäie päevas ka otse purgist süüa.
   

Allikas: allwomenstalk.com


Reklaam:
error:
Copyright © NordenBladet 2008-2019 All Rights Reserved.
Skandinaavia / Põhjamaade uudised ja info eesti keeles.
Scandinavian / Nordic news and info in Estonian.
Nordic News Service & Link Directory



blog.tr.ee