„Nothing tastes as good as skinny feels,“ on Kate Mossi kurikuulus tsitaat, mis leidis hiljaaegu tee Toronto Hudson’s Bay Company T-särkidele. Paraku pidi Põhja-Ameerika üks vanemaid korporatsioone särgid klientide kaebuste ja Twitteris korraldatud kampaania tõttu müügilt korjama.
Kate’i 2009. aastal WWD-le antud ütlus on juba laineid löönud kõmuportaali omaniku Perez Hiltoni T-särgil ja Jonathan Adleri kaubamärgi all müüdud tikitud diivanipatjadel. Paljud seostavad seda aga toitumishäirete glamuriseerimisega, vahendab Mood.
„Me tõesti väärtustame oma suhet klientidega ja võtame nende muresid tõsiselt ja saame aru, et paljusid võis see solvata,“ teatab Hudson’s Bay esindaja.
T-särkide disainer Christopher Lee Sauve jääb eriarvamusele: „See tundus nagu nõiajaht. Särgi mõte oli moetööstust naeruvääristada. Kahju, et kõik peab taanduma Prozaci rahvale, et nad saaksid selle oma Wal-Marti peredega alla neelata.“