Igasugune PR on hea PR, tõestab Kate Mossi juhtum. Supermodelli agent Sarah Doukas räägib, et kokaiiniskandaal 2005. aastal on tema sissetulekuid ainult suurendanud. Kui skandaal hoo sisse sai, püüdis Doukas kompaniisid, millega Kate oli end sidunud, rahustada. “Rääkisin neile, et kõike, mida kirjutatakse, ei tohi uskuda, ja et igasugune kajastus on hea kajastus,” ütleb Doukas.

Sellegipoolest tegid H&M, Burberry ja Chanel Kate’iga lõpparve. Taganejaid oli teisigi. Aga ebakindel periood ei kestnud supermodelli jaoks  kaua, kirjutab ajakiri Mood.

“Ma teadsin, et mõned mu suured kliendid, Kate’i suured kliendid, jäävad meie kõrvale. “Me oleme sinu võimekates kätes ja me jääme talle truuks,” ütlesid nad.

Peagi sõlmis Kate Burberry’ga uue lepingu. Vähem kui aastaga olid tal sidemed ka Diori, Longchampi, Louis Vuittoni, Stella McCartney, Versace, Roberto Cavalli, Rimmeli, Bulgari ja Agent Provocateuriga.

2007. aastal oli Kate’il juba omanimeline parfüüm ja ta alustas laiaulatuslikku koostööd TopShopiga. Forbesi andmeil teenis Kate möödunud aastal üheksa miljonit dollarit. 2005. aastal, kui puhkes kokaiiniskandaal, piirdus tema sissetulek viie miljoni dollariga.

Doukas mõistab, et kokaiiniga vahele jäämine ei tee kellelegi au, kuid tema arvates ei peagi Kate kellelegi eeskujuks olema. “Ta on avaliku elu tegelane ja tal on sellest tulenevad kohustused, aga teisest küljest on eraelu tema eraasi. Ta on kõigest modell,” ütleb ta.