Tallinna abitelefonile helistati möödunud nädalal 1530 korda, enim teatati transpordialastest probleemidest, küsiti linnainfot ja uuriti liikluskorralduse kohta.

Möödunud nädalal sai Tallinna abitelefon 1345 kokku 1530 kõnet, kõige sagedamini – 331 korral olid helistajatel südamel transpordialased probleemid, 272  korral pöörduti linnainfo asjus  ja 133 helistamist oli liikluskorralduse teemal. 

Transpordialased küsimused on peamiselt ümbersõitude ja marsruutide kohta, uuritakse, millise bussiga saab millisele tänavale ja tuntakse huvi ühistranspordi  väljumisaegade suhtes; liikluskorralduse temaatika hõlmab peamiselt parkimiskorraldust ja -tsoone, jalgratta- ja teisaldusparklate koordinaate. Ka teatavad mõned valvsad kodanikud rikkis fooridest. Linnainfo küsijad tundsid möödunud nädalal huvi keskaja päevade, õllesummeri, lillefestivali ja merepäevade kava suhtes, ka vajati ametkondade telefoninumbreid, millest populaarseimad olid tarbijakaitse, kodakondsus- ja migratsiooniamet ning MuPo. Sagedased olid telefonikõned ajalehe Pealinn tellimuse vormistamiseks. Haljastuse- ja keskkonna küsimustes kurdeti niitmata muru, hulkuvate koerte-kasside üle ja tunti muret vigastatud kajaka- ja varesepoegade pärast, esinesid ka kaebused kalapüügi kohta Snelli tiigis ja Kadriorus. Helistajate pahameele olid pälvinud õlireostus, teelepudenenud killustik ja Linnahalli koristamata trammipeatused, aga ka Toompea rahaneelav tualett, mis ust ei ava ja kuhu ei pääse. Kurdeti öise müra üle- linnas käib pärast kella 23 asfaldipanek ning ehitustegevus, sellistele helistajatele soovitatakse kutsuda kohale politsei.

Rubriik „Teistsugune probleem“ fikseerib kõned, mille sisu on raske kvalifitseerida: näiteks kuidas edastada õnnitlus Vikerraadiosse või mida teha leitud invaliidikäruga.

Et number 1354 on väga populaarne,  näitab fakt, et sellelt üritatakse korduvalt tellida kiirabi. Abitelefon 1345 töötab ööpäev läbi.