OHMYGOSSIP — Alates ajast, kui modellimaastikul hakati kasutama erinevaid kehakurve, on brändide elu õitsele löönud. Loobuti fotode ületöötlemisest ja ainult ühe kehatüübi esindamisest, kirjutab Iltalehti.

Noortele naistele suunatud soodsad brändiketid on eeskujuks võtnud positiivse hoiaku kehakujusse, mis tähendab, et modelle leidub igas suuruses. Populaarsed Asos ja Nelly.com pildistavad oma rõivaid erinevas suuruses modellide seljas. Nelly.com on liikunud sammukese edasi ja leidnud modelle suisa klientide seast, mis on tohutu edu.

https://www.instagram.com/p/BvFdTSOgj9I/

https://www.instagram.com/p/BnidVHRg_ro/

PrettyLittleThing, Missguided ja Boohoo modellifotode valikus on märgata samasugust positiivset muutust. Eri suuruses modellid ja rõivaste lai suurusevalik on tänasel päeval pigem juba reegel, mitte erand. Modellidele kujundatud stiil on paljude moekettide ühisjoon ja Instagramis kohtab palju Kardashiani stiili.

https://www.instagram.com/p/Bq4aPgOA3Gr/

Moekettide eesmärk on olenemata kehasuurusest tuua valik kõigile kättesaadavaks. Siinkohal võiksid ka kallimad brändid hakata seda joont jälgima, sest praegune tähelepanek esineb vaid soodsate brändide hulgas.

https://www.instagram.com/p/BtyjofwFvOm/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/Bt7GZzaCNBb/?utm_source=ig_embed

Avafoto: Pexels/Cflgroup Media

Loe lisaks:
MODELL Anette Maria Eelmäe räägib, mis toimub maailmakuulsate moemajade lavatagustel

54-aastane modell Emme Aronson ootas 28 aastat, et talle tehtaks ettepanek kõndida catwalk´i laval. FOTOD!

Modell Alexandra Tikerpuu paljastab SALADUSE: nii lööd modellinduses hästi läbi!