Prantsuse tootja Danone lansseerib jogurtijoogi Actimeli teavituskampaania, mille kõneisikuks Eestis on armastatud iluuisutreener ja pereema Anna Levandi.
Anna Levandi ütles, et otsus Actimeli uueks näoks saada oli tema jaoks hästi läbimõeldud. ?Ettepanek, et just mina saaksin Actimeli uueks näoks, oli au ja motivatsioon,? märkis Levandi. Reklaamide filmimisest võtsid osa ka Anna abikaasa Allar ja poeg Arlet. ?Olen oma noorimale pojale, kes ka reklaamis osales, Actimeli ostnud juba kolm aastat. Ka teistele lastele meeldib see ja ise tarbin piimatooteid omaealistest oluliselt rohkem. See on kasulik ja tervisele tähtis,? rääkis Levandi.
Klipid kujutavad Anna Levandi tempokat päeva ? perega hommikust söömas, trennis noori uisutajaid juhendamas ning abikaasaga romantilisel õhtusöögil. ?Klipid salvestati ülima professionaalsusega ? meeskond võttis filmimist väga tõsiselt ja austan nende tööd ja tulemust väga. Filmisime 22 tundi järjest ja kuigi see oli ootamatult raske, siis meeskonna professionaalsus tegi filmimise väga meeldivaks,? jagas Levandi muljeid teleekraanidele jõudvate teleklippide valmimise osas.
Kõik mu päevad on väga tegusad, sest tahan saavutada parimaid tulemusi nii spordis kui isiklikus elus. Minu jaoks on oluline alustada iga hommikut nii, et terve päev oleks täiuslik. Tean, et tasakaalustatud toitumine on tähtis minu heaolule. Rikastan seda Actimeliga, sest see on nii maitsev ja unikaalse koostisega,? räägib Levandi klipis.
Danone Baltikumi turundusjuht Evija Strele lausus, et Anna Levandi on suurepärane eeskuju ja inspiratsiooniallikas paljudele. ?Anna on fantastiliselt särav ja aktiivne naine, kes suudab iga päev ära teha palju nii rahvusvahelisele spordiareenile talente treenides kui kodus abikaasa ja emana. Seega oli Anna loomulik valik Actimeli uueks reklaamnäoks ning meil oli heameel, et ta selle kutse ka rõõmuga vastu võttis,? lausus Strele.