Rae ja Saku valla territooriumil toimub juba sellel nädalavahetusel, 20 -21 juunil, Eesti MV 2 etapp 2-päevases enduros.

Tallinna Enduro toimub pärast 40 aastast vaheaega. See haruldane võidusõit võiks olla üks hea plaan sõitma tulekuks. Sobiv võistlusklass on olemas algajatest proffideni ja lastest naisteni.

Võistlus toimub ~60km ringil, mida läbitakse esimesel päeval kolm korda ja teisel päeval kaks korda. Ringil on kolm kiiruskatset: Enduro Test, Motocross Test ja Extreme Test.

Masinaklassid:
1.    Enduro 1, alates 100 cc kuni 144 cc 2 takti, alates 175 cc kuni 250 cc 4 takti – EMV arvestus
2.    Enduro 2, alates 175 cc kuni 250 cc 2 takti, alates 290 cc kuni 450 cc 4 takti – EMV arvestus
3.    Enduro 3, alates 290 cc kuni 500 cc 2 takti, alates 475 cc kuni 650 cc 4 takti – EMV arvestus
4.    Enduro EJ, 85 cc 2 takti ja 150 cc 4 takti – EKV arvestus
5.    Harrastajad – EKV arvestus, kubatuur vaba
6.    Harrastajad C, kubatuur vaba
7.    Veteranid 40+, kubatuur vaba – EMV arvestus
8.    Veteranid  50+, kubatuur vaba – EKV arvestus

Rahvusvahelise Zürii esimees on Toivo Kaldmäe, peakohtunik on  Sulev Tõnisson, peasekretär on  Meeli Vaarik, rajameister on Mehis Meibaum, tehnilise kontrolli vanem on  Allan Laurimäe, peaajamõõtja:  Janis Baunis

Ajakava:
* Võistluseks registreerimine 20. juuni kell: 9:00-11:30, Rae vallas, Assakul, Järvel külas, Clik ventilatsiooni firma taga kus asub võistluste keskus.
* Mootorrataste tehniline kontroll sealsamas 20. juunil kell 9:30-12.00
* Esimese mootorratta start 20. juunil Matsi põllult, Järve külast, Assakul kell 13:00 ja 21. juunil kell 10:00
* Stardijärjekord määratakse rahvusvahelise zürii poolt ja pannakse Clik ventilatsiooni firma ruumides  asuva sekretariaadi juures olevale ametlikule teadetetahvlile.

Võistlustingimused:
* Võistluse registreerimisel esitada võistluslitsents, A kategooria juhiluba ja mootorratta dokumendid.
* Võistlus toimub nii individuaalselt kui ka soolomootorratastele meeskondlikult.
* EJ klassis võistlevad kuni 85 cc 2-takti ja 150cc 4 takti mootorrattad lühendatud raja mis ei hõlma  Extreme katset. Vajalik vanema täiemahuline vastutus, kirjalik nõusolek võistluste sekretariaadis ja rajal kohal olek.
* Meeskonnas peab olema vähemalt 4 võistlejat ühest motoklubist, mitte üle kahe võistleja ühes masinaklassis ja arvesse lähevad kõigi nelja võistleja individuaaltulemuse punktid. Võrdsete punktide korral on parem see võistkond, kellel on rohkem I, seejärel II jne. individuaalseid kohti.

Võistlusrada:
* Ringi pikkus ~ 70 km., kus on 1 Enduro Test, 1 Cross Test ja 1 Extreme Test ning
  3 ajakontrollpunkti (TC) ja kaks kontrollpunkti (CP).
* Esimesel võistluspäeval sõidetakse 3 ringi ja teisel võistluspäeval 2 ringi.
* Veteranid 50+, EJ ja C sõidavad 2 ringi ja teisel võistluspäeval 1 ringi.
* Tankimise ja remondi ajal on vaiba kasutamine kohustuslik.
* Võistlusmasina lubatud maksimaalne müratase on 94 detsibelli.
* Punktiarvestus vastavalt FIM Enduro võistlusmäärusele.
* Võistlusmootorrattad peavad vastama FIM Enduro tehnilistele tingimustele ja võistleja registreerides kinnitab, et ta mootorratas vastab Eestis kehtivatele liikluseeskirjadele ning tal on kehtiv vastava kategooria mootorsõiduki juhiluba.
* Eesti meistritiitel antakse välja klassides Enduro 1, Enduro 2, Enduro 3 ja veteranid 40+, kui stardib selles   masinaklassis vähemalt 5 võistlejat.
* Eesti KV arvestust peetakse: harrastajate ja veteranid 50 masinaklassides.
* Iga võistleja peab tasuma registreerimisel osavõtumaksu 600.- (kuussada) Eesti krooni.

Autasustamine: Iga klassi nelja paremat autasustatakse karika ja meenetega. Meeskondlikult kolme paremat.

Loe lisaks:
www.motokross.eu
www.dakar.ee