Sotsiaalmeedia on tänapäeval paljude staaride edu võtmetegur. Ka 20-aastane modell Gigi Hadid, kes kuulub hetkel maailma kõige nõutumate modellide hulka, on tunnistanud, et suuresti just tänu sotsiaalmeediale on ta nähtav ning saab rohkem tööotsi.

Gigi Hadidi saadab peadpööritav edu – näiteks valiti ta 16 tippmodelli hulka, kes poseerisid iga-aastases Sports Illustratedi bikiiniväljaandes; just tema on Maybelline’i uus reklaamnägu ja kõneisik (järgnedes sellistele nimedele nagu Christy Turlington ja Jourdan Dunn); ta osales koos oma parima sõbranna Taylor Swiftiga viimase uusimas muusikavideos “Bad Blood”; ta on osalenud loendamatutel moeetendustel ja poseerinud rahvusvaheliste moeajakirjade kaantel. Ja kas teadsid, et Hadid alustas oma modellikarjääri vaid kaheaastaselt, poseerides Guessile? Sama brändi esindab ta modellina ka praegu, 18 aastat hiljem.

Gigi saadab sotsiaalmeedias suur edu. Tema Instagrami jälgib enam kui 5.5 miljonit inimest, mis meeldib kangesti ka brändidele, kellega ta koostööd teeb.  “Mul on Instagramis rohkem kui neli miljonit jälgijat – kõik brändid, kellega töötan, soovivad, et postitaksin ka nendega seonduvat, aga ma ei taha oma karjääri suunata ainult läbi inimeste, kes mind jälgivad,” ütles Hadid ajakirjale W antud kaaneloo intervjuus (pärast seda, kui ajakiri 3. augustil välja tuli, on teda Instagramis jälgima hakanud veel 1,2 miljonit inimest). “Keeldun iga kampaania kohta 40 Instagrami postituse tegemisest.”