Seitsmendat aastat järjest korraldab Tallinna linn turistidele talvekampaania Moskvas ja Peterburis, mille eesmärk on kuni 15. novembrini aktiivselt tutvustada Tallinna kui lähedast ja atraktiivset aastavahetuse või talvise lühipuhkuse sihtkohta.

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) aga alustas Peterburis turismikampaaniat, mis kutsub Eesti linnadesse talvepuhkust veetma.

Tallinna kampaania keskmes on aastavahetuse pidustused, lõõgastav spaapuhkus ning kultuurielamused pealinnas.

Abilinnapea Jaanus Mutli hindab seniseid Tallinna tutvustavaid kampaaniad Venemaal tõhusaks. „2008. aasta detsembri ja 2009. aasta jaanuari Tallinna majutusstatistika andmeil tõusis ööbimiste arv Venemaalt vastavalt 16,8% ja 28% ning majutatute arv vastavalt 24% ja 42%,” nentis Mutli.

Euroopa Regionaalarengu Fondist kaasrahastatav EAS-i kampaania „Eesti on lähemal, kui tundub” keskendub talvepuhkuse veetmisele Tallinnas, Tartus ja Pärnus. „Tutvustame ka meie väiksemate linnade võimalusi – spaasid, kontserte ja söögikohti, et soodustada kohaliku turismi arengut,” selgitas EAS-i turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.