Ettevõtlusreklaami avaldamine 1990ndate aastate alguse ärilehtedes võis suure tõenäosusega kohale meelitada ka ebasoovitavad kliendid ehk nn katusepakkujad, kirjutab Äripäev.

“Ma arvan, et Äripäeva ja Kaubalehe reklaamiküljed olid jämeda kaelaga meestele peamiseks infoallikaks, kuhu uksele koputada,” teab 1993. aasta suvel laadimisseadmete müügitegevusega alustanud OÜ Laadur juht ja ainuomanik Urmas Laanem oma kogemusest. Laadur pidas eelmisel kuul oma 20 sünnipäeva.

“Kellel oli nii palju raha, et suutis lehte reklaami osta, seda firmat läksid kurjategijatest väljapressijad järgmisel päeval vaatama. Tollal oli ju ka ettevõtjate seas levinud väljend, et oh mis teil viga – te suudate reklaami osta.”

Refereeritud artikli täisteksti loe Äripäevast