Saksa ettevõte on leiutanud tehnoloogia, mis edastab reklaame otse rongisõitjate pähe, kui nad vastu akent toetavad. “Väsinud reisijad toetavad tihti oma pead vastu akent. Äkki hakkab hääl nende peas nendega rääkima. Mitte keegi teine ei kuule seda teadet,“ tutvustab Sky Deutschlandi kampaaniavideo, vahendab Telegram.

Esitlus tutvustab luujuhtivustehnoloogiat, mida kasutatakse kuulmisabi seadmetes, kõrvaklappides ja Google Glassi peaseadmes, et edastada heli sisekõrva vibratsioonide kaudu läbi pealuu, kirjutab The Telegraph.

Heli edastatakse saatja kaudu, mis on kinnitatud rongiakna külge. Reklaamiagentuur BBDO ütles, et niipea kui Sky Deutschlandi poolt on heakskiit saadud, saab tehnoloogiat ka reaalselt rakendama hakata. Sama seadet on testitud juba Münchenis ja Aachenis. Kumbki ettevõte ei soovinud kommenteerida küsimust, et väsinud reisijad võib-olla soovivad lihtsalt puhata ja tüütavate reklaamidega pommitamine võib mõjuda ahistavalt.

Sama tehnoloogiat saab kasutada ka ühistranspordi info edastamiseks, mis tähendab seda, et kõik need turvateated, mida me praegu kuuleme rongi- ja lennujaamades, võivad varsti hakata kõlama meie peas.

Youtube’i kasutajad reageerisid infole uue seadme kohta üsna jahedalt. “Me vajame selle jaoks reklaamide blokeerijat,“ märkis üks kasutaja.

Uus laine reklaaminduses kaldub suunda, et tarbijaid hakatakse pommitama audio- ja visuaalse reklaamiga vastu nende tahtmist. See tehnoloogia meenutab Spielbergi ulmefilmi “Minority Report“ (“Kolmas otsus“, 2002)  stseeni, kus personaliseeritud reklaamid tuuakse indiviidini silmaiirise skaneeringu kaudu.

Reklaami loojad Clear Channel UK ja 3D Exposure regeerisid muredele “Minority Reporti“ stiilis reklaamide kohta, lubades tulevikus selliseid projekte, “mis peagi ületavad selle, mis me kinodes näinud oleme.“

 
Vaata tehnoloogiat tutvustavat videot:

Vaadake ka videot: Minority Report – Personal Advertising in the Future