“Olles erinevate ajakirjade ja online-väljaannete juures töötanud üle kümne aasta, kohtunud enam kui tuhande A-, B- ning ka C- kategooria staaridega ning kirjutanud enam kui 15 000 nuppu, uudist ja persoonilugu, võin üsna kindlalt väita, et valdav osa Eesti avaliku elu persoonidest ei tea meediaga suhtlemisest ööd ega mütsi. Mitmetegi tuntud inimeste suhtumine on rumal ning tulemus see, et isegi meie väiksel meediamaastikul kajastatakse neid vähe, igavalt ning veelkord vähe,” räägib ajakirjanik Helena-Reet Ennet ajakirjale Buduaar.

“Kuulsus on maailmamõistes see, kes oma kuulsusega ka raha sisse toob ning seetõttu teeb kõik, et pildil olla, et pildil püsida ning seda stiilselt. Selleks palgatakse pr-spetsialiste, publicist´e, agente. Suheldakse meediaga, ei tähtsustata ennast üle, ollakse targad, tehakse koostööd. On A-kategooria staare, kes igapäevaselt ei suhtle meediaga aga eranditult kõigil neil on sellisel juhul publicistid, kes seda nende eest teevad – lõppresultaat on ikkagi see, et suheldakse ning tihedalt. Staar ei ole ilma ajakirjanduses, teles, raadios kajastamata mitte keegi. Staarid vajavad nii enda ego kui oma brändi, toote, muusika, filmi jne. edukaks turustamiseks meediat,” ütleb Helena-Reet, et tal on kahju, et paljud andekad inimesed oma head (reklaami)võimalused tuulde lasevad ning paljud, kes samas suhelda soovivad, seda lihtsalt ei oska.

“Miks on niivõrd vähesed Eestis elavad kuulsused maailmas läbi löönud, miks enamikku neist ei teata kaugemal kui Kapa-Kohila? Täpselt sellel samal põhjusel – ollakse kompleksides, arg, ülbe ning kade, suhelda ei osata ja oma võimalusi ära ei kasutata ning rääkides enese turustamisest – seda ei osata üldse. Häbenenetakse ennast kiita, ennast reklaamida ning näidata, et tal läheb hästi. Tänases internetimaailmas on miljon ja üks võimalust olla maailmaga kontaktis aga ka seda võimalust kasutavad inimesed vähe ära.”

“Muusikud, artistid, näitlejad, kunstnikud, modellid jne., kes siiralt tahaksid hingepõhjas ka maailma mastaabis tegijad olla, ei ole endale kontot teinud isegi maailma suurematesse suhtlusportaalidesse, annavad vähe intervjuusid online-meediale, mis on ülemaailmselt kättesaadavad ning sealsamas hädaldavad, et plaadimüük on väike, kontserdile ei tuldud, rääkimata sellest, et mõni maailma teater või lava kedagi esinema kutsuks. Eesti staarid peavad õppima suhtlema ja ennast müüma, kui nad tahavad olla rohkemat kui Trammi-Taavid, Modelli-Maarid või lauljad, kelle singlit teavad nad vaid ise.”

 Refereeritud artikli täisteksti loe ajakirjast Buduaar Shopping